کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین پیش از شروع جام‌ جهانی ۲۰۱۸ روسیه صحبت های جالبی کرده است.

مسی: خودم را بهترین بازیکن دنیا نمی دانم/ آرژانتین جزء گزینه های قهرمانی در جام‌جهانی نیست! به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا که همراه با آرژانتین قرار است در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شرکت کند، در گفت و گو با رسانه ها درباره انتظاری که مردم آرژانتین از او دارد بیان کرد: من خودم را بهترین بازیکن‌ دنیا نمی دانم و فقط یک فوتبالیست هستم و تلاش می کنم تا تیمم نتیجه مناسبی بگیرد. همه بازیکنان پیش از شروع مسابقه با یکدیگر برابر هستند و هیج برتری نسبت به هم ندارند.

کاپیتان تیم ملی آرژانتین که همراه با کریستیانو رونالدو در بهترین تیم های دنیا عضویت دارد، در ۱۰ سال گذشته عناوین بسیاری کسب کرده و حالا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ستاره آلبی سلسته ( لقب تیم‌ ملی آرژانتین ) لقب گرفته است.

ستاره بارسلونا در خصوص شانس قهرمانی آرژانتین در جام جهانی بیان کرد: آماده حضور در روسیه هستیم اما آرژانتین نامزد کسب قهرمانی نیست و باید تلاش بیشتر کنیم تا باهوش تر و قوی تر مانند برزیل، آلمان، فرانسه و اسپانیا شویم.

گفتنی است، تیم ملی آرژانتین پس از ۲ دوره قهرمانی در سال های ۱۹۷۸ و ۱۹۷۸ در جام‌ جهانی دیگر نتایج خوبی نگرفته و در سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ به فینال کوپا آمریکا رسید و نتوانست مقام قهرمانی را کسب کند.

همچنین یاران مسی در گروه D جام‌جهانی با ایسلند، نیجریه و کرواسی همگروه است.

انتهای پیام/

اظهارات مسی درباره جام جهانی فوتبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار