دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

ناگلزمن سرمربی رئال مادرید می شود

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

اولین خبر نقل و انتقالات مربوط به جذب یولیان ناگلزمن،سرمربی جوان تیم هوفنهایم توسط تیم رئال مادرید است.بسیاری از بزرگان دنیای فوتبال ناگلزمن را به عنوان یکی از با استعدادترین سرمربی همراه با چشم اندازی فراوان در آینده کاری اش می دانند.مسئولان تیم رئال نیز در تلاش اند تا پس از جدایی ناگهانی زین الدین زیدان از این تیم سرمربی را  جایگزین او کنند.

اوبلاک زیر ذره بین آرسنال 

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

مسئولان تیم آرسنال در تلاش اند تا جان اوبلاک ،دروازه بان قدرتمند تیم اتلتیکومادرید را در نقل و انتقالات تابستانی با مبلغ 90 میلیون یورو جذب کرده و به تیم خود بیاورند.از سویی دیگر اما تیم حریف آرسنال یعنی لیورپول نیز به دنبال آن است تا جایگزینی برای کوریوس را به تیم خود بیاورد و به دنبال آن یورگن کلوپ نیز پیشنهادی نزدیک به 100میلیون یورو به اوبلاک داده است تا بازار انتقال این بازیکن به لیگ برتر جزیره به شدت داغ شود.

یوونتوس لواندوفسکی را جذب می کند

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

شایعات حاکی از آن است گونزالو هیگواین قصد دارد تا در نقل و انتقالات تابستان یوونتوس را به مقصد تیم دیگری ترک کند.مسئولان تیم یوونتوس نیز تلاش می کنند تا به دنبال این جدایی احتمالی، رابرت لواندوفسکی را از تیم بایرن مونیخ جذب کرده و به تیم خود بیاورند زیرا رابطه نقل و انتقال میان دو تیم یوونتوس و بایرن مونیخ بسیار خوب بوده و بازیکنان بسیاری میانآ« ها انتقال داده شده است .

لوکاس دینیه به بایرن مونیخ می رود

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

مسئولان تیم بایرن مونیخ در تلاش اند تا در نقل و انتقالات تابستانی تیم خود لوکاس دینیه را جذب کرده و به تیم خود بیاورند و مبلغ 20 میلیون یورو نیز به تیم بارسلونا پیشنهاد داده اند.از سویی دیگر برخی از بازیکنان هافبک و خط دفاعی بایرن برای جدایی خود از این تیم در حال برنامه ریزی هستند و به دنبال این موضوع جذب تابستانی این تیم بیشتر بازیکنان دفاعی خواهد بود.

انتقال  گریزمان به بارسلونا در هاله ای ابهام 

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

آنتونی گریزمان در به دنبال آن است تا در نقل وانتقالات تابستان تیم اتلتیکو مادرید را ترک کرده و به بارسلونا بپیوندد.در مسیر این انتقال اما بسیاری از بازیکنان بارسلونا از جمله لیونل مسی مخالف با همبازی شدن با گریزمان است و بیان کرده است که او نمی تواند کمک بزرگی به تیمش بکند و نباید جذب شود. گریزمان نیز پس از این حواشی به وجود آمده دیگر از انتقالش به بارسلونا سخن نمی گوید. می توان گفت انتقال این بازیکن به بارسا در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

انتهای پیام/

آخرین شایعات و حواشی پنج لیگ برتر اروپایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار