امروز مردم روزه دار زنجان نیز همانند سایر هموطنان در گوشه گوشه استانمان برای عروج ملکوتی بزرگمرد تاریخ اشک ماتم ریختند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ،  رهروان خمینی در زنجان به یاد امام وشهدای قیام 15 خرداد مسیر حسینیه اعظم زنجان تا امام زاده سید ابراهیم (ع ) را عزاداری کردند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در مراسم عزاداری سالروز رحلت امام خمینی ( ره ) با اشاره به اینکه نسل اول و دوم در رکاب انقلاب بودند، گفت: نسل سوم و چهارم امام خمینی (ره) را ندیده و با شرایط پیروزی انقلاب اسلامی آشنا نیستند و برای آشنایی با انقلاب سترگ این مجموعه ارزشمند سخنرانی‌های مقام معظم رهبری می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد که البته بسیار راهبردی است.

وی افزود : تعبد و خدامحوری و استبداد ستیزی و استکبار ستیزی از ویژگی‌های برجسته امام خمینی (ره) بود و به همین دلیل است که به تاسی از فرمایشات ایشان امروز شعار مرگ بر آمریکا و رژیم صهیونیسم در جای جای جهان شنیده می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی به بدرقه باشکوه مردم با پیکر امام راحل اشاره کرد و خاطر نشان کرد: اکنون پس از گذشت 29 سال، هنوز هم مردم به صورت گسترده‌ در مراسم سالگرد ایشان شرکت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت:  تداوم راه امام و انقلاب در زیر سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری نشان از پایبند بودن به آرمان های امام راحل است.

وی افزود:ملت ایران با تبعیت از رهبر معظم‌ انقلاب اسلامی از توطئه آمریکا با موفقیت و سربلندی عبور و با قدرت میراث ارزشمند امام خمینی (ره) را حفظ خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با  قدردانی از حضور پرشور مردم  شهر شور و شعور حسینی در دسته عزاداری سالروز ارتحال امام راحل  گفت :  مردم زنجان با حضور باشکوه خود در مراسم ارتحال امام نشان دادند که پیرو ایشان و فرزند خلفشان مقام معظم رهبری هستند.

وی خاطر نشان کرد : 14 خرداد ماه سال 1368 هرگز از یاد ملت ایران نمی رود چرا که امروزه جهان اسلام و مردم ستم دیده دنیا مخاطب اصلی مکتب و تفکر بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران هستند.

انتهای پیام /ک


عزاداری مردم زنجان در سالروز رحلت امام خمینی ( ره )

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.