تاجیک اسماعیلی گفت: فضای شمال تهران به دلیل همزمانی سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با شب های قدر متفاوت تر از سال های پیش شده است.

خدمات رسانی ویژه به شهروندان در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و شب های قدربه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حبیب اله تاجیک اسماعیلی شهردار منطقه یک اظهار داشت: جماران بعنوان قطب هدایت جهان اسلام در سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) میزبان بسیاری از علاقمندان و مشتاقان زیارت بیت و حسینیه امام خمینی (ره) است و امسال نیز این ایام با ایام ضربت خوردن مولای متقیان علی (ع) و شهادت آن امام همام و شب های قدر همزمان شده است که فضای شمال تهران را متفاوت از سال های پیش کرده است.

وی افزود: امسال در این همزمانی شهروندان بیشتری در شمال تهران، محله جماران و مرقد مطهر امامزادگان این منطقه حضور خواهند یافت. بر همین اساس مدیریت شهری منطقه با حضور نیروهای خدمات رسان در این ایام به صورت شبانه روز آماده خدمت رسانی به میهمانان منطقه یک است.

تاجیک اسماعیلی ضمن عرض تسلیت این ایام تصریح کرد: فضاسازی مناسب برای حضور شهروندان در مرقد مطهر حضرت صالح ابن موسی الکاظم (ع)، آستان امامزاده علی اکبر(ع) چیذر و دیگر امامزادگان و مساجد جامع و محوری منطقه برای شب های قدر در حال انجام است .

وی تصریح کرد: بیت و حسینیه امام خمینی (ره) نیز در این ایام با توجه به تجدید میثاق مردم با آرمان های آن امام بزرگوار با برگزاری برنامه های فرهنگی ، اجتماعی ،پاکسازی محیطی و ... آماده حضور زائران و میهمانان خارجی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار