سرمربی تیم ملی تکواندو مردان گفت: بازی‌های آسیایی جاکارتا جای کسب تجربه نیست و باید بهترین عملکرد را داشته باشیم.

عسگری: بازی‌های آسیایی جاکارتا جای کسب تجربه نیستفریبرز عسگری سرمربی تیم ملی تکواندو مردان کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره حضور تیم ملی برای بازی‌های آسیایی بیان کرد: بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا جای کسب تجربه نیست و باید بهترین عملکرد را داشته باشیم تا بتوانیم با کسب مدال‌های مختلف روی سکو قهرمانی قرار بگیریم.

او ادامه داد: از روز شنبه ۱۹ خرداد ماه اردوی تیم ملی با حضور ۲۴ ورزشکار در ۵ وزن المپیکی برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی آغاز می‌شود تا ملی پوشان زیر نظر کادر فنی به تمرین بپردازند.

عسگری در ادامه بیان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا محک خوبی برای ملی پوشان بود و نقاط ضعف و قوت آن‌ها در این رقابت‌ها مشخص شد و با توجه به هدف گذاری که برای این مسابقات داشتیم توانستیم به شناخت دقیق حریفان و ملی پوشان تیم برسیم که ین موضوع کمک زیادی به موفقیت ما در جاکارتا خواهد کرد.

او درمورد ترکیب اعزامی به بازی‌های آسیایی گفت: منتظر هستم که از سوی مسئولان بازی‌های جاکارتا آخرین فرصت اعلام اسامی ملی پوشان مشخص شود تا بر اساس آن زمان اعلام ترکیب نهایی تیم ملی را مشخص کنیم. اکنون برای تصمیم گیری این موضوع زود است و در حال حاضر هر ۲۴ تکواندوکار دعوت شده به تیم ملی در اردو حضور خواهند داشت و بر اساس نحوه تمرین و میزان آمادگی آن‌ها و نتیجه‌ای که در مسابقات انتخابی درون اردویی رقم می‌خورد افراد شایسته را برای حضور در بازی‌های آسیایی انتخاب می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو در مورد عملکرد ملی پوشان در رقابت‌های قهرمانی آسیا عنوان کرد: عملکرد بازیکنان قابل قبول بود و اگر اشتباهات ملی پوشان کمتر بود می‌توانستیم روی سکوی قهرمانی قرار بگیریم. البته با توجه به مدت زمان کمی که برای آمادگی ملی پوشان داشتیم و به دلیل بازی‌های آسیایی نمی‌توانستیم در اوج آمادگی به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام شویم و در نتیجه با اختلاف ۵ امتیاز نایب قهرمان شدیم.

او در مورد داوری مسابقات قهرمانی آسیا گفت: در مجموع داوری خیلی خوب بود و در این مسابقات قضاوت جهت دار و مغرضانه‌ای وجود نداشت، اما در عملکرد داوران اختلاف وجود داشت. در یکی از مبارزات خدابخشی داور به هر حرکت این بازیکن و حریفش اخطار می‌داد به طوری که در راند اول خدابخشی ۸ اخطار گرفت، اما در مبارزات دیگر برخی از داوران به بارزترین خطا‌ها یک اخطار هم نمی‌دادند. به طور کلی داوران اختلاف سلیقه داشتند که این کار را تا حدودی برای تیم‌ها سخت می‌کرد.

عسگری در مورد آسیب دیدگی سجاد مردانی گفت: مشکل خصی نیست. این آسیب دیدگی از قبل وجود داشت و، چون در مسابقات قهرمانی آسیا باید با بازیکن دیگر تیم ملی مبارزه می‌کرد با نظر پزشکان تصمیم گرفتیم که از دور رقابت‌ها کنار برود تا مصدومیت اش تشدید نشود.

او تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت مردانی خوب است و زیر نظر پزشکان تیم تمرین می‌کند تا برای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ مشکلی از نظر آسیب دیدگی نداشته باشد.

سرمربی تیم ملی تکواندو مردان در پایان خاطر نشان کرد: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا یک هفته به ملی پوشان استراحت دادیم تا با ریکاوری بتوانند آماده اردوشوند. تمام تلاش مان را می‌کنیم تا با عملکرد مناسب روی سکوی قهرمانی بزی‌های جاکارتا قرار بگیریم.

انتهای پیام/

اظهارات فریبرز عسگری درباره تیم ملی تکواندو مردان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار