کارگاه ۳ روزه عکاسی مستند در رشت برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: کارگاه ۳ روزه عکاسی مستند توسط بهنام صدیقی تیرماه امسال در تماشاخانه رادی رشت برگزار می‌شود.

وی افزود: عکاسان در این کارگاه با مراحل ایده تا اجرای یک پروژه مستند بر اساس سیر تکوینی عکاسی مستند آشنا شده و در یک فضای تعاملی به بحث و گفتگو درباره موضوعات و مسائل خود در ارتباط با عکاسی مستند می‌پردازند.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خاطر نشان کرد: آشنایی با تعاریف عکاسی مستند، آشنایی با سیر تاریخی عکاسی مستند، ایده‌پردازی در عکاسی مستند، زندگی روزمره در عکاسی مستند، کارگاه عملی مشاهده و تجربه‌ی شهر، رویکرد معاصر در عکاسی مستند، انتخاب عنوان، نوشتن استیتمنت و پروپوزال و نحوه ارائه عکس‌های مستند بر اساس ایده و موضوع از سرفصل‌های مباحث این کارگاه آموزشی است.

قاسم مصفا با اشاره به اینکه کارگاه عکاسی مستند به مدت ۳ روز صبح‌ها از ساعت ۸ تا ١٢ و عصر‌ها از ساعت ١٦ تا ۲۰ برگزار می‌شود تصریح کرد:مهلت ارسال درخواست، ٢٥ خردادماه است و علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام در این کارگاه و کسب اطلاعات بیشتر با رایانامه Mnphoto٢٠١٥@gmail.com مکاتبه کرده و یا با شماره ٠٩٣٣٨٠٦٦٢١٣ تماس گیرند.

 

انتهای پیام/م.ع

رشت مجری برگزاری کارگاه عکاسی مستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.