فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: به لحاظ محدودیت های مختلف از جمله سهمیه خدمات رسانی، چاره ای جز اعزام بیش از 2 هزار زائر به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) نداریم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ پاسدار مرتضی عمومهدی  امروزدر گفت و گو با خبرنگاران افزود: استقبال جمعیت و افراد علاقه مند برای حضور در آئین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در این چهار شهرستان مانند سراسر کشور بسیار زیاد است اما به لحاظ محدودیت های مختلف از جمله سهمیه خدمات رسانی، چاره ای جز اعزام همین شمار زائر نیست.

وی افزود: همزمان با بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) بیش از دو هزار و 160 زائر از قشرهای مختلف مردم شهرستانهای شمال استان اصفهان به مرقد معمار کبیر انقلاب اسلامی اعزام می شوند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: این عده از شهرستان های آران و بیدگل، اردستان، نطنز و اردستان با 54 دستگاه اتوبوس رهسپار مرقد امام راحل می شوند.

به گفته سرهنگ پاسدار مرتضی  عمومهدی ،  28 دستگاه اتوبوس نسبت به اعزام یک هزار و 280 نفر زائر از شهرستان کاشان به مرقد امام راحل اقدام خواهند کرد که شامل 365 خواهر و 915 نفر از برادران هستند.

وی تصریح کرد: دو دستگاه از این اتوبوس ها در اختیار کارمندان اداره ها و نهادها، یک دستگاه برای اعزام کارگران، دو دستگاه در اختیار مدرسه ها، یک دستگاه برای انتقال رزمندگان جهادگر و بقیه نیز اعزام مردم از محله ها و مسجدها در نظر گرفته شده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان، نام نویسی زائران با مراجعه به حوزه های مقاومت بسیج را خاطرنشان کرد و گفت: کارهای مربوط به بیمه و هماهنگی و پیش بینی های فرهنگی اجتماعی برای اعزام این کاروانها انجام شده است.

عمومهدی همزمانی آئین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با ماه مبارک رمضان را یادآورشد و  افزود: برنامه ریرهایی برای رفاه حال مردم روزه دار انجام شده است تا مردم هشت استان همجوار تهران در این آئین حضور یابند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.