معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از انجام 45 عملیات امدادی و امداد به 98 نفر طی هفته گذشته خبر داد .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،داریوش کریمی به گزارش از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات هلال احمر استان در هفته گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: امدادگران و نجاتگران این جمعیت طی هفته گذشته 45 عملیات امداد و نجات انجام داده‏اند و بر این اساس به 98 تن از هموطنان کمک رسانی شده است.

کریمی تصریح کرد : امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر موفق به نجات 41 نفر در عملیات نجات و رهاسازی‌ شدند که از این میان 32 نفر برای ادامه روند درمان به مراکز درمانی انتقال یافتند و 9 نفر مصدوم نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود :  تعداد 47تیم عملیاتی و 136  نیروی عملیاتی، با مجموع  44 دستگاه آمبولانس در عملیات یاد شده حضور داشته‌اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در ادامه به حوادث تحت پوشش جمعیت هلال احمر استان در بازه زمانی پنجم لغایت دوازدهم خردادماه سال 97 اشاره و خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان،  21 حادثه جاده ای ،12 حادثه شهری ،8 مورد خدمات حضوری و 3 حادثه صنعتی و کارگاهی و 1حادثه کوهستان را پوشش دادند .

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.