برق وارداتی ترکمنستان به بادغیس تا 10 روز دیگر وصل می شود

پروژه برق رسانی از کشور ترکمنستان به ولایت بادغیس با هزینه بیش از ۱/۵ میلیون دالر در حال تکمیل شدن است.

برق وارداتی ترکمنستان به بادغیس تا 10 روز دیگر وصل می شودبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، پروژه برق رسانی از کشور ترکمنستان به ولایت بادغیس با هزینه بیش از ۱/۵ میلیون دالر در حال تکمیل شدن است.

شهروندان بادغیس چهار سال است که برای رسیدن برق به این ولایت لحظه شماری می‌کنند، اما تا کمتر از ۱۰ روز دیگر برق وارداتی ترکمنستان به این ولایت وصل می شود.

محمد طاهر عظیمی، مسئول برق بادغیس گفت که خط برق ۱۱۰ میگاوات برق از مرز ترکمنستان تا شهر قلعه نو مرکز این ولایت، ۵۴ کیلومتر می‌باشد که به گفته او، بیش از ۹۳ درصد کار این خط انتقال برق پیش رفته است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید نورالله محمدی
۱۱:۵۸ ۲۶ خرداد ۱۳۹۷
ازسلام علیکم ورحمت الله ‌‌وبرکاته خیلی خبر خوبست واز خــــداوند خوانم که همیشه مردم وطن عزیزم افغانستان را متعید وکامیاب داشته باشه مخصوصا‌مردم ولایت بـادغـــــیس را که خیلی سختی ها ومشقتها را تحمل کردن از قبل بـرق، آب،سرک، و.... به امید موفقیت بشتر که انشاالله بتوند که این مشلات را هم به زودی رفع کند ،ومن حیث یک شهروند بادغـــیس بسیار از شما سپاس گذارم،من یکتن از نوجوانان بادغیس که بخاطر مشکلات اقتصادی که داشتم فعلا در ایران مشغول کار میباشم وخیل افتخار میکنم که بادغیس صاحب برق میشه وسلا