صادقی گفت:۱۴ خرداد تداعی گر غمی بزرگ و یکی از تلخ‌ترین روز‌های تاریخ انقلاب اسلامی است.

رحلت امام (ره) ملتی را سوگوار کردبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛صادقی ،استاندار قم ،با صدور پیامی به مناسبت سالروز ارتحال معمارکبیرانقلاب حضرت امام خمینی(ره) آورده است:29 سال پیش در چنین روزی مردی بزرگ از تبار انبیاء و اولیاء الهی، دیده از جهان فرو بست و با وداع غم انگیز خود، ملتی را سوگوار کرد. رهبری فرهیخته و شجاع که با اراده پولادین ریشه در ایمان و اتکای به خداوند و با همراهی و پشتیبانی ملت، گام در مسیر حق طلبی و عدالت خواهی و مبارزه با ظلم و ستم نهاد و بنیان گذار انقلابی عظیم و تحول ساز گردید.

استاندار قم در ادامه پیام خود آورده است: درآستانه بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل و عظیم الشأن وپنجاه و پنجمین سالگرد یوم الله 15 خرداد که ماندگارترین و سرنوشت سازترین حرکت مردمی تاریخ معاصر در دفاع از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و به پیشتازی مردم انقلابی قم شکل گرفت، یاد و خاطره آن امام فقید سفر کرده و شهدای انقلاب اسلامی و خالقان حماسه بزرگ 15 خرداد را گرامی داشته و امیدوارم با تأسی به راه امام و شهدای گرانقدر و حول محور وحدت و همدلی، بیش از پیش در مسیر حفظ و صیانت از نعمت ارزشمند انقلاب اسلامی و اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی تلاش نماییم.

این پیام حاکیست: ثمره سال ها مجاهدت و تلاش آن مجاهد نستوه، انقلاب اسلامی و نظام مقدسی است که امروز به عنوان میراث‌ جاودان آن امام بزرگوار و تحت فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنان استوار و پابرجابوده و عزت، اقتدار ، سرفرازی و بالندگی را برای کشور و ملت به ارمغان آورده است.

15 خرداد ماه 1342 سرآغاز نهضت اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) است که در جریان این رویداد مهم تاریخی شمار زیادی از مردم، روحانیان و طلبه ها به دست عمال رژیم پهلوی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام /ح

رحلت امام(ره) تلخ ترین روز تاریخ انقلاب اسلامی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.