صادقی گفت:مهمترین مسئله در رونق تولید، حمایت مسئولان و همدلی همه بخش‌ها برای توسعه کشور است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سیدمهدی صادقی،استاندارقم، پیش از ظهر امروز از دو واحد صنعتی تولید تُشک و پتو در شهرک صنعتی شکوهیه قم بازدید کرد.

استاندار قم سپس با حضور در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، برنامه‌های مدیران، مشکلات شهرک‌های صنعتی و نیز دغدغه‌های تولیدکنندگان را مورد ارزیابی قرار داد.

صادقی موضوع تولید و اشتغال را برای کشور امری حیاتی دانست و گفت: اگر بخواهیم کمکی در مسیر منافع ملی داشته باشیم نیازمند حمایت همه جانبه از واحدهای تولیدی و صنعتی هستیم.

وی با بیان اینکه شرایط بین المللی در وضعیت اقتصاد و سرمایه‌گذاری تاثیرگذار است افزود: مهمترین مسئله در رونق تولید، حمایت مسئولان و همدلی همه بخش‌ها برای توسعه کشور است.

صادقی در این جلسه با اشاره به فعالیت مستمر و فزاینده واحدهای تولیدی فعال استان قم عنوان کرد: مدیران بخش خصوصی که با فکر و برنامه و بر اساس آینده نگری عمل می‌کنند با مشکلات کمتری مواجه خواهند بود.

استاندار قم با بیان اینکه در گذشته در حوزه‌های مختلف از جمله بخش مالیات مشکلاتی در استان داشتیم افزود: تغییری که در سطح مدیریتی در این اداره کل صورت گرفت منجر به بهبود رویکرد حمایتی و نهایتا رضایتمندی و اطمینان بیشتر فعالان اقتصادی شد.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا موضوعاتی همچون تامین زیرساخت‌های اساسی شهرک های صنعتی همچون آب، برق و گاز را به نتیجه برسانیم.

انتهای پیام/ح

پيگير حل مشكلات زيرساختی شهرك های صنعتی هستيم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار