مدیرکل صدا و سیمای زنجان از تولید سریال 26 قسمتی با موضوع آسیب های اجتماعی در شبکه اشراق خبر داد.

تولید سریال 26 قسمتی با موضوع آسیب های اجتماعی در شبکه اشراقبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیرکل صدا و سیمای زنجان در دیدار با دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در رسانه استانی ، مواد مخدر و اعتیاد را جزء مهمترین آسیب های اجتماعی عنوان کرد و گفت: یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری در مقوله آسیب های اجتماعی ، اعتیاد می باشد.
 صفری فرهنگ سازی در راستای کاهش مفاسد اجتماعی به ویژه در حوزه کاهش زمینه های اعتیاد در جامعه را جزو اهداف ، اولویت ها و سیاستهای اصلی رسانه ملی در برنامه سازی برشمرده و به طرح تولید سریال 26 قسمتی با موضوع آسیب های اجتماعی در شبکه اشراق اشاره کرد و گفت: این سریال اولین بار است که در استان ساخته خواهد شد و به موضوع پیشگیری ، حمایت خانواده از فرد معتاد در نجات وی و عزم و اراده فرد آسیب دیده در رهایی از منجلاب اعتیاد خواهد پرداخت.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان حمایت همه دستگاه ها و ارگان های ذیربط را در تولید این سریال خواستار شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هم در این دیدار، اعتیاد را در راس آسیب های اجتماعی دانست و از همکاری و همراهی رسانه استانی در سال گذشته تقدیر کرد.

آقای شهبازی نقش رسانه ها را در مبارزه با مواد مخدر بسیار مهم دانست و انجام این رسالت را بدون همکاری رسانه ملی و استانی غیرممکن دانست.

وی تاثیرگذارترین نهاد برای فرهنگ سازی در سنین کودکی را رسانه ملی قلمداد کرد و افزود:نقش رسانه ملي در فرهنگ پذيري ، نظم، ترافيك ، پلیس همیار ،بستن کمربند ایمنی و جلوگيری از آسيب هاي اجتماعی بسيار موثربوده است.

در ادامه دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان از کسب موفقیت برنامه سراب (تولید شبکه اشراق) در بین مراکز استانها قدردانی نمود .

در خاتمه تفاهم نامه ارتقای سطح همکاری مشترک رسانه و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در سال 97 به امضاء طرفین رسید.

انتهای پیام/ن

تفاهم نامه همکاری شبکه اشراق و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.