صدا و سیمای مرکز زنجان امسال نیز با فرا رسیدن لیالی قدر تلاش می کند با پخش ویژه برنامه های مختلف در شب های قدر حال و هوای معنوی خاصی را تا در شب نزول قرآن، برای بینندگان و شنوندگان خود فراهم کند .

ویژه برنامه های صدا و سیمای مرکز زنجان برای لیالی قدربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛در این راستا رسانه استانی با بسیج همه امکانات و نیروهای خود مراسمات باشکوه شبهای قدر را از 4 نقطه استان به صورت زنده پوشش خواهد داد.
شبکه استانی اشراق امسال در شبهای نوزدهم و بیست سوم از این لیالی نورانی و بابرکت مراسم با شکوه امامزاده سید ابراهیم(ع) که هرسال با سخنرانی آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان برگزار می شود به صورت زنده پخش خواهد کرد .
در شب بیست ویکم از لیالی قدر ، ویژه برنامه مسجد جامع زنجان با سخرانی آیت الله حسینی زنجانی به روی آنتن خواهد رفت .
زمان شروع این ویژه برنامه ها پس از خبر ساعت 23 بوده و تا ساعت 1/30 دقیقه بامداد نیز ادامه خواهد داشت. تهیه کننده این ویژه برنامه ها فریدون قدیری می باشد .
برای پوشش این مراسمات پرفیض امکانات مختلف فنی از قبیل واحد دو دستگاه سیار تلویزیونی ، واحد sng و ... بهره گیری خواهد شد .
رادیو زنجان نیز با 3 ويژه برنامه 180 دقيقه‌ای ویژه برنامه های لیالی قدر شهرستان های قیدار ، خرم دره و هیدج را از ساعت 22 و 30 دقیقه به صورت زنده پوشش خواهد داد . تهیه کننده این ویژه برنامه نیز شیوا مرادی است .
رادیو استانی زنجان برای شب شهادت امیرالمومنین (ع) نیز ویژه برنامه «آیلار آیی» را تدارک دیده شده است.مدت زمان این برنامه 90 دقیقه بوده و روز21 رمضان از ساعت 19/15 پخش خواهد شد.تهیه کننده این برنامه زینب مقدم می باشد.
ویژه برنامه «شهید محراب» هم به تهیه کنندگی میثم نبی دیگر ویژه برنامه معاونت صدا برای شب شهادت حضرت علی(ع) می باشد که به مدت 60 دقیقه از ساعت 10 الی 11 روز شهادت تقدیم شنوندگان خواهد شد.
علاوه براین در شب بیست وسوم لیالی قدر هم برنامه «شب های ایران» به میزبانی رادیو زنجان از ساعت 30 دقیقه بامداد الی2 همزمان از رادیوهای استانی به روی آنتن خواهد رفت.
سایر برنامه روتین مرکز در حوزه های سیما و صدا نیز با پرداختن به موضوع شب های قدر، اهميت اين شب‌های گرانقدر، لحظه های معنوی را برای روزه داران رقم خواهند زد.

انتهای پیام/ن

 

لیالی قدر با صدا و سیمای زنجان همراه شوید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.