رییس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: استقلال قوه قضاییه از مهم‌ترین اولویت‌های دستگاه قضا است و هیچ مقام و مسئولی حق دخالت در مسایل قضایی را ندارد.

هیچ مقام و مسئولی حق دخالت در مسایل قضایی نداردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛حجت الاسلام علی مظفری در نشست منطقه‌ای شورای قضایی معاونان و روسای دادگستری جنوب خراسان رضوی افزود: حفظ جایگاه دستگاه قضایی از مطالبات مهم رهبری و رئیس قوه قضاییه است و باید طوری عمل شود که دستگاه قضا جایگاه اصلی خود را پیدا کند، هر چند که امروز با تلاش کارکنان این دستگاه بخش مهمی از این جایگاه بدست آمده است.

وی افزود: آمار بالای پرونده‌ها در برخی شهرستان‌ها و شعبه‌های قضایی از دغدغه‌های استان محسوب می‌شود و شعبات دادگستری باید پرونده‌ها را سریع‌تر پیگیری و بروز کنند تا مردم احساس کنند پرونده‌های قضایی در نوبت عادی پیگیری می‌شوند.

گفتنی است نشست منطقه‌ای مسئولان قضایی و شورای معاونین دادگستری‌های جنوب خراسان رضوی با حضور رئیسان دادگستری و دادستان‌های مشهد، تربت حیدریه، گناباد، خواف، رشتخوار، مه ولات، زاوه، بجستان، کاشمر، خلیل آباد، بردسکن در سالن اجتماعات دادسرای عمومی و انقلاب تربت حیدریه برگزار شد.

انتهای پیام//ح. ص
 
 


استقلال قوه قضاییه مهم‌ترین اولیت دستگاه قضا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.