مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در حال حاضر بیش از 88 درصد روستاهای استان اردبیل از نعمت گاز برخوردار هستند.

فیروز خدایی، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل صبح امروز در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،اظهار کرد: هم اکنون تعداد هزار و 56 روستا در بخش‌های مختلف استان اردبیل گازدار شده‌اند و در آینده‌ای نزدیک تعداد 320 روستا به شبکه سراسری متصل خواهند شد.

وی افزود: درحال حاضر 100 درصد از جمعیت شهرها و بیش از 88 درصد از جمعیت روستائی از نعمت گاز برخوردار هستند که از این نظر در وضعیت مناسبی قرار داریم.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل تصریح کرد: امیدوارم در هفته دولت سال‌جاری با همت و تلاش شبانه‌روزی کارکنان و پیمانکاران شرکت گاز استان اردبیل و با همکاری‌های انجام گرفته با ادارات‌، 113 روستا و 3 واحد صنعتی با اعتباری بالغ بر 63 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

خدایی بیان کرد: اقدامات گسترده‌ای به منظور توسعه خدمات ارایه شده به مشترکین و برنامه‌ریزی‌های بلند مدت شرکت گاز استان اردبیل به جهت تامین نیازمندی‌ها و ارتقاء سطح کیفیت ارایه خدمات در سطح شرکت گاز استان اردبیل انجام شده است.

وی افزود: از جمله این اقدامات مناسب می‌توان به افزایش ظرفیت ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز قره‌لر و مشگین‌شهر، احداث ساختمان‌های اداری نواحی تابعه شرکت گاز استان و پروژه مونیتورینگ ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز را نام برد.

انتهای پیام/ع

بهره مندی روستاهای اردبیل از نعمت گاز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.