رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان شمالی گفت: نخستین جشنواره «نشان محبت» همزمان با ماه مبارک رمضان در مرکز استان ۲۱ خردادماه برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛ محمد صفری رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان شمالی افزود: بیست و یکم خردادماه همزمان با بیست و ششم ماه مبارک رمضان، نخستین جشنواره «نشان محبت» به منظور جذب کمک‌های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات در بجنورد برگزار می‌شود.
وی افزود: طرح جشنواره نشان محبت با هدف تشریح برنامه‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات و همچنین گلریزان برای ساخت عتبات عالیات برنامه ریزی شده است.
صفری بیان کرد: این جشنواره با حضور چهره‌های شاخص حوزه‌های فرهنگی، تولید، صنعت، هنر، ورزش و با حضور «داریوش ارجمند» بازیگر سینما و تلویزیون برگزار خواهد شد.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان شمالی، اعلام کرد: خیران و نیکوکارانی که قصد شرکت در این جشنواره و کمک به گلریزان بازسازی عتبات عالیات را دارند می‌توانند با مراجعه به ستاد بازسازی و دریافت کارت حضور، در این محفل شرکت کنند.
گفتنی است؛ خیران و نیکوکاران برای دریافت کارت حضور در این برنامه می‌توانند به آدرس بجنورد، میدان فردوسی، خیابان امیریه (شهید امامی) امامی ۵ اولین چهارراه سمت راست ساختمان ستاد بازسازی عتبات عالیات و یا با شماره تلفن‌های ۰۵۸۳۲۲۳۷۰۵۰ تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام/آ


کمک مردم خراسان شمالی به باسازی عتبات عالیات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.