گوشه‌ای از زندگی نامه شهید باب اله براتی یکیاز شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.
شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.
شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهید باب اله براتی یکی از شهدای دوران دفاع مقدس را بخوانید:
شهید باب اله براتی درسال 1329 در شهرستان تکاب به دنیا آمد و در یک خانواده مذهبی و معتقد به اعتقادات اسلامی رشد یافت. شهید به همراه درس کار می کرد بعد از مدتی پدرش را از دست داد و درآمد و امرار معاش خانواده را با شرایط سختی به دوش گرفت. بعد از مدتی به خدمت سربازی اعزام شد... از خصوصیات بارز شهید صدقه دادن ، دست گیری از محرومین و شکرت در تظاهرات در بهبود انقلاب بود. بعد از پیروزی انقلاب و شروع جنگ تحمیلی به عضویت سپاه درآمد و همراه با سایر برادران به مبارزه با گروهک های منطقه پرداخت سرانجام در سال 60/5/14 همراه چند تن از برادران پاسدار در جاده سنندج در اثر تصادف به فیض شهادت رسید.

انتهای پیام/

بیوگرافی شهید باب اله براتی

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار