عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور در اردوی تیم ملی گفت: تک تک شما شیرمردان ملت عزیز ایران هستید و تا همین جا افتخار بزرگی کسب کرده اید.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال پس از پایان تمرین شنبه عصر تیم ملی و صرف شام در جمع کادر فنی و بازیکنان تیم ملی با قدردانی از زحمات و تلاشهای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی به نمایندگی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار کرد: قدر فرصتی که نصیبتان شده و قدر نعمتی که خداوند به شما اعطا کرده و می توانید دل مردم را شاد کنید، بدانید. این خدمت شما و شاد کردن دل مردم با هیچ کاری قابل مقایسه نیست.

اسلامیان در جمع اعضای تیم ملی: شما شیرمردان ملت عزیز ایران هستید/ تا همین جا هم افتخارآفرین بوده اید

او با اشاره به دیدارش با رئیس فدراسیون فوتبال گفت: دیروز در ملاقات با تاج پس از حمله قلبی که شکر خدا به خیر گذشت، او سلام ویژه ای به کادر فنی و بازیکنان رساند و به شما خسته نباشید گفت. بنده هم قلبا تک تک شما را دوست دارم. شما برای مردم عزیز ایران، شیرمردانی هستید که تا همین مرحله هم افتخار بزرگی کسب کرده اید و ان شاء الله این افتخار ادامه پیدا می کند.

اسلامیان در جمع اعضای تیم ملی: شما شیرمردان ملت عزیز ایران هستید/ تا همین جا هم افتخارآفرین بوده اید

اسلامیان با اشاره به تلاش ها و دستاوردهای کارلوس کی روش برای فوتبال ایران اظهار کرد: همیشه گفته ام که اگر در جایی موفقیتی را مشاهده می کنید مطمئن باشید مدیریت خوبی در آنجا حاکم است و هر جا ضعفی بود بدانید این مشکلات از اتاق مدیریت است. من از برادر عزیز و دوست داشتنی ام کی روش تشکر می کنم. خدا را شکر علی رغم همه محدودیت ها و مشکلات، کی روش چند سال قبول زحمت کرده و ان شاءالله خواسته و تلاش ما این است که به رغم همه مشکلات این اتفاق ادامه پیدا خواهد کرد.

اسلامیان در پایان گفت: از تک تک شما به خاطر تلاشها و زحمات شما تشکر می کنم و برای شما و خانواده های عزیزتان آرزوی سلامتی و شادی دارم.

اسلامیان در جمع اعضای تیم ملی: شما شیرمردان ملت عزیز ایران هستید/ تا همین جا هم افتخارآفرین بوده اید

در پایان نیز مسعود شجاعی به نمایندگی از بازیکنان، پیراهن تیم ملی را به  اسلامیان اهدا کردند.

انتهای پیام/

پیراهن تیم ملی به اسلامیان اهدا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار