رسانه قطری به خبر لغو دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل یونان و کوزوو واکنش نشان داد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جام جهانی ۲۰۱۸ درحالی از ۲۴ خرداد با دیدار تیم‌های روسیه و عربستان سعودی آغاز می‌شود که شاگردان کی روش در گروه B. بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال با تیم‌های مراکش، اسپانیا و پرتغال همگروه هستند و باید در نخستین دیدار ۲۵ خرداد مقابل شاگردان "رنار" قرار بگیرند.

پس از شکست تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ترکیه، قرار بود شاگردان کی روش در دیداری دوستانه امروز (شنبه) به مصاف یونان بروند، اما به دلایلی این مسابقه لغو و سپس کوزوو برای برگزاری بازی تدارکاتی انتخاب شد که برگزاری آن هم از سوی کشوری با رنکینک ۱۵۲ لغو شد و قرار است ملی پوشان در آخرین بازی دوستانه خود در روسیه به مصاف لیتوانی بروند.

بازتاب لغو دیدارهای دوستانه تیم ملی فوتبال در رسانه قطری+ عکس

لغو ۲ بازی دوستانه ایران در راه جام جهانی، سبب آسیب رسیدن جدی به برنامه تیم ملی و کی روش شد و بازتاب‌های زیادی در رسانه‌های جهان داشت. پس از بازتاب لغو ۲ بازی ایران مقابل یونان و کوزوو در رسانه‌های ترکیه ای، حالا الکاس قطر این خبر را پوشش داد و نوشت: پس از لغو دیدار تیم ایران با یونان به دلایل نامعلوم، شاگردان کی روش قرار بود به مصاف کوزوو بروند که این دیدار هم لغو شد و شوک جدیدی به بار آورد.

این رسانه ادامه داد: تنها دستاوردی که تیم ایران در اردو‌های اخیرش داشته، بازی دوستانه با ازبکستان و ترکیه بوده و این درحالیست که آن‌ها باید در گروه B. جام جهانی به مصاف مراکش، اسپانیا و پرتغال بروند.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

الکاس لغو دیدار ایران مقابل یونان و کوزوو را پوشش داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار