مراسم تجليل از پيشكسوتان راديو با حضور رئيس رسانه ملی و جمعی از گويندگان و برنامه سازان راديو برگزار شد.

آغاز مراسم تجليل از پيشكسوتان راديوبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم تجليل از پيشكسوتان راديو با حضور عبدالعلی علی عسكری رئيس رسانه ملی،  حميدرضا شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی و جمعی از گویندگان و برنامه سازان رادیو چون مریم نشیبا، علیرضا جاویدنیا، داوود حیدری، علیرضا معین، فریبرز گلبن و ... در سالن همایش های بین‌المللی صدا و سیما راديو برگزار شد.

در ابتدای اين مراسم، حمیدرضا شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی ضمن خیرمقدم به حضار و اهالی رادیو گفت: امشب، شبی بسیار خوش يمن است. من همیشه پیش شما راديويی ها احساس جوانی می‌کنم. اگر امروز رادیو بعد از ۷۴ سال بلندقامت ایستاده، دلیلش این است که چهره‌های نامداری چون شما قدخمیده شدند تا پرچم رادیو برافراشته باشد. امروز یادگار بزرگی از دوره پرافتخار کار و تلاش خودتان را شاهد هستید که نسل جدید باید از شما درباره آن بیاموزند.

وی بیان کرد: خیلی از شما عزیزان در رادیو بزرگ و ماندگار شدید. خیلی‌ها از سکوی رادیو پرش کردند و رفتند؛ اما عزیزانی هستند که نقطه اوج فعالیتشان رادیو بود. ان شاء الله آن‌ها هم قدردان این پایگاه فرهنگی هستند و خودشان را وامدار این مجموعه می‌دانند. خيلی از راديويی ها  همیشه در مراسم‌های گوناگون، اشاره می‌کنند که نان و نمک رادیو را خورده اند.

شاه آبادی ادامه داد: من تعصب آنچنانی به رادیو ندارم که بخواهم بین اهالی صدا و سیما فرق بگذارم؛ ولی اصولا رفاقت‌ها و مودت‌ها بی دلیل شکل نمی‌گیرد و زلف‌ها به هم گره نمی‌خورد. بسياری از پيشكسوتان راديو، جوانی و توان خودشان را پای اين رسانه گذاشتند و این دلیل مهم و ریشه داری است که باید قدر این ریشه ها دانسته شود.

وی در پايان گفت: امیدوارم مجموعه صدا و سیما قدردان خدمات شما عزيزان باشد. ما همواره تلاش می‌کنیم خط به خط آنچه شما برای ما به ارمغان گذاشتید را سرمه چشم کنیم و از آن درس بگیریم.

همچنین در ادامه برنامه، ایرج برخوردار یکی از پیشکسوتان و برنامه سازان رادیو ضمن تشکر و قدردانی از اهالی رادیو و مدیران وقت گفت: این مراسم فرصت خوبی برای دیدار يكديگر است که از بانی برپایی آن (آقای شاه آبادی) تشکر می کنم.

وی در ادامه بیان کرد: رادیو خانه اصلی ماست. خصیصه معماری رادیو ارگ آنجا را به خانه ما تبدیل کرده بود. به نظرم گردآوری این جمع در اینجا ارزش گذاری به هنر رادیو است که باید آن را ارج نهیم.

در ادامه اين مراسم دكتر علی عسكری رئيس رسانه ملی با حضور در جمع پيشكسوتان راديو، با آنها ديدار كرد و به گفتگو نشست.

سپس، فاطمه آل عباس با اشاره به حضور جمع كثيری از راديويی ها در اين مراسم خطاب به علی عسكری گفت:  برخلاف مهمانی هایی که برخی هنرمندان آن را تحریم کردند، ما راديويی ها اصلاً این مراسم را تحریم نکردیم و‌ همه در آن حضور داریم؛ چون که بعد از سالها این مراسم برگزار شده و حق ماست.

در ادامه اين مراسم، حسين آهی از شاعران كشورمان به شعرخوانی و يك گروه موسيقی  به اجرای قطعاتی پرداختند.

در ادامه،  رئيس رسانه ملی به سخنرانی در باب اهميت رسانه و جايگاه راديو در ميان مردم پرداخت. برای خواندن متن كامل صحبت های دكتر علی عسكری اينجا كليك كنيد.

 

انتهای پيام/

 

 

برچسب ها: رادیو ، صدا و سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار