رئیس اداره آموزش و پرورش کارون از آغاز عملیات احداث پروژه های آموزشی و ورزشی در این شهرستان خبر داد.

عزیز مزرعه، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کارون در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  اهواز، با اشاره به برنامه های تشکیل ستاد پروژه مهر در این شهرستان، افزایش فضاهای آموزشی را اولویت نخست پروژه مهر امسال آموزش و پرورش شهرستان کارون عنوان کرد.

آغاز عملیات احداث پروژه های آموزشی و ورزشی در کارون

وی با بیان اینکه عملیات احداث مدرسه در شهرک بسیج طی روزهای آینده آغاز می شود، بیان داشت: زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع اهدایی از سوی خیر، فدایی به منظور احداث مدرسه ۱۲ کلاسه در این منطقه با حضور نمایندگان اداره آموزش و پرورش کارون به پیمانکار اداره کل نوسازی جهت آغاز عملیات تحویل داده شد.

آغاز عملیات احداث پروژه های آموزشی و ورزشی در کارون

مزرعه، ایجاد فضای ورزشی مطلوب برای دانش آموزان در جهت پرورش استعداد های ورزشی آنان را امری ضروری دانست و تصریح کرد: عملیات احداث زمین چمن مصنوعی به ابعاد یکهزار متر مربع، ۴۶ در ۲۴ متر در کانون فرهنگی ورزشی ولیعصر (عج) آموزش و پرورش کارون آغاز شده است.

آغاز عملیات احداث پروژه های آموزشی و ورزشی در کارون

رئیس اداره آموزش و پرورش کارون برگزاری مسابقات مختلف ورزشی از جمله؛ فوتسال و هندبال و ماده های مختلف ورزش دومیدانی را از جمله موارد بهره برداری از این زمین چمن مصنوعی عنوان و اظهار داشت: مرکز حرکات اصلاحی و ساختار قامتی برای تشخیص ناهنجاری های اسکلتی و قامتی دانش آموزان نیز در این کانون فرهنگی ورزشی فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام/گ

آغاز عملیات ساخت مدرسه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.