رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرها و روستاهای استان بوشهر با حضور مردم روزه‌دار طنین‌انداز می‌شود.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرها و روستاهای استان بوشهر برگزار می‌شود به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ،  نصرالله شفیعی ضمن گرامیداشت بیست‌ونهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: برای برگزاری این مراسم در استان بوشهر برنامه‌ریزی مدونی شده که این مراسم در مرکز استان بوشهر ساعت ۲۳ روز ۱۳ خرداد در مصلی جمعه بوشهر همزمان با شب قدر با حضور مردم روزه‌دار بوشهری برگزار می‌شود.

وی از برپایی مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر خبرداد و بیان کرد: مراسم سالگرد امام (ره) ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه روز ۱۴ خرداد در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر با حضور مردم روزه‌دار برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برپایی مراسم ۱۵ خرداد در بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: این مراسم نیز روز ۱۵ خرداد پس از پایان مراسم ترتیل‌خوانی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار و نقش مهم این روز در پیروزی انقلاب اسلامی تبیین می‌شود.

شفیعی به برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس اشاره و از برگزاری این مراسم در جمعه این هفته خبرداد و تصریح کرد: روز جمعه این هفته به عنوان آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، مردم همیشه در صحنه استان بوشهر در شهر‌ها و روستا‌ها با حضور در راهپیمایی این روز همگام با دیگر ملت مسلمان جهان مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل فریاد می‌کشند.

وی با بیان اینکه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در مرکز استان بوشهر از خیابان امام خمینی (ره) روبه‌روی بانک صادرات آغاز می‌شود افزود: جمعه این هفته ۱۸ خرداد مصادف با ۲۳ رمضان‌المبارک مردم مؤمن، روزه‌دار و انقلابی بوشهر از ساعت ۱۱ صبح با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، از خیابان امام خمینی (ره) روبروی سرپرستی بانک صادرات تا مصلی جمعه، ضمن محکوم کردن جنایات و خیانت‌های آمریکا و ایادیش، آزادی قدس شریف را از چنگال دژخیمان سفاک و غاصب رژیم جعلی صهیونیستی فریاد می‌کشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، سخنران روز جهانی قدس در مرکز استان را سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و افزود: این مراسم به صورت زنده از صدا و سیمای مرکز بوشهر پخش می‌شود.

شفیعی روز جهانی قدس را نماد اتحاد اقشار، سلایق و دیدگاه‌های سیاسی مختلف دانست و تاکید کرد: گذر زمان نه تنها سبب فراموشی روز جهانی قدس نشده است بلکه راهپیمایی این روز هر سال باشکوه‌تر از سال پیش برگزار می‌شود.

وی با دعوت از مردم روزه‌دار برای حضور در مراسم سالگرد امام راحل، ۱۵ خرداد و راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: مردم روزه‌دار و انقلابی استان بوشهر با حضور انقلابی، پرشکوه، آگاهانه و حماسی با قلوبی مملو از ایمان و گام‌هایی استوار و مشت‌هایی گره‌کرده، در صفوفی متحد و یکپارچه در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن محکوم کردن جنایات آمریکا، انزجار خود را از رژیم اشغالگر قدس نشان می‌دهند.

انتهای پیام/ م

مراسم روز جهانی قدس در شهرها و روستاهای استان بوشهر برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.