نمازگزاران بوشهری با حضور در راهپیمایی با شکوهی با فریاد‌های مرگ بر آمریکا و اسراییل عهدشکنی آمریکا در مذاکرات بین‌المللی برجام را محکوم کردند.

بوشهری ها  عهد شکنی دولت مستکبر آمریکا را محکوم کردندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، نمازگزاران بوشهری ظهر امروز همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز جمعه با شرکت در راهپیمایی با شکوهی عهد‌شکنی آمریکا در برجام را محکوم کردند.

این راهپیمایی که از مصلی نماز جمعه تا میدان قدس بوشهر با حضور روحانیون، مسئولان دستگاه‌های اجرایی، دانشجویان و سایر اقشار مردم برگزار شد راهپیمایان با مشت‌های گره کرده و فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سخنان سخیف و اقدام دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا در نقض برجام را محکوم کردند

راهپیمایان بوشهری در این تظاهرات با شعارهای، «ترامپ جانی روانی شده، مرگ بر آمریکا جهانی شده» «نماد شیطان ِ. لعین آمریکاست، محور هر جنایتی آمریکاست»، «تا دشمن انقلاب، آمریکای لعین است، مرگ بر آمریکا، با خون ِما عجین است»، «بدعهدی آمریکا بر همه کس اعیان است اعتماد به آمریکا اعتماد به شیطان است» و «مرگ بر آمریکا و مرگ اسرائیل» اقدام جنون‌آمیز رئیس‌جمهور آمریکا در خروج یک‌جانبه از برجام را محکوم کردند.

در این راهپیمایی ضدآمریکایی نمازگزاران بوشهری با در دست داشتن دست نوشته‌هایی با عنوان ترامپ! شما غلط می‌کنید و شعار‌های ضداستکباری عهدشکنی آمریکا را در خروج از برجام محکوم کردند.

نمازگزاران بوشهری در این راهپیمایی با صدور بیانیه‌ای با تاکید بر تبعیت از رهنمود‌های مدبرانه مقام معظم رهبری، خشم و انزجار خود را از آمریکا و متحدانش و رژیم صهیونیستی، اعلام کردند.

انتهای پیام/ م

نمازگزاران بوشهری عهدشکنی آمریکا را محکوم کردند

برچسب ها: آمریکا ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.