رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کارون از کسب رتبه های برتر آزمون پیشرفت تحصیلی استان خوزستان توسط هنرجویان دختر شهرستان کارون خبر داد.

عزیز مزرعه، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کارون در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  اهواز، با بیان اینکه آزمون پیشرفت تحصیلی هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش سال تحصیلی ۹۶ - ۹۷ برگزار شد، بیان داشت: معصومه راژآور، هنرجوی رشته خیاطی دوخت تزئینی و شهید مجدم در رشته مدیریت و برنامه ریزی امور خانواده، هر 2 از هنرستان شهدای کوت عبدالله موفق شدند رتبه های برتر این آزمون استانی را از آن خود نمایند.

وی به فعالیت های گسترده هنرجویان شهرستان کارون نظیر برپایی نمایشگاه های کارهای دست سازه اشاره کرد و توسعه رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش را برای تربیت نیروی متخصص امری ضروری دانست.

درخشش دختران کارونی در آزمون پیشرفت تحصیلی

مزرعه با بیان اینکه در بخش هنرستان دخترانه رشته مختلفی در شهرستان کارون تعریف شده است اذعان داشت: هنرجویان دختر شهرستان کارون در رشته های تصویرسازی و جلوه های ویژه، مدیریت خانواده، خیاطی و دوخت های تزیینی به تحصیل و آموزش عملی می پردازند.

رئیس اداره آموزش و پرورش کارون، آموزش و پرورش را عامل اصلی و کلیدی توسعه اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی جامعه عنوان و تصریح کرد: آموزش و پرورش نقش تامین کننده نیروی انسانی در بخش های مختلف جامعه را ایفا می کند.

وی با بیان اینکه هنرستان های پسرانه شهرستان کارون نیز با رشته های کاربردی متعددی در حال فعالیت هستند اظهار داشت: این آموزش‌ها افراد را برای احراز شغل و کسب و کار آماده می‌کند و ورود هنرجویان را به بازار کار تسهیل می نماید.

انتهای پیام/گ

کسب رتبه های برتر توسط دانش آموزان کارون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.