دانش آموزان دزفولی در مسابقات فرهنگی،هنری و جشنواره های کشوری موفق به کسب رتبه های برتر شدند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش دزفول روز دوشنبه در چهارمین نشست شورای آموزش و پرورش در سالن کنفرانس این مدیریت گفت:در سال گذشته دانش آموزان دزفولی در مسابقات کشوری فرهنگی ، هنری ، قرآن و معارف کشور موفق به کسب 2 رتبه کشوری شدند که با توجه به توانایی دانش آموزان و تلاش بیشتر دانش آموزان امسال رتبه های بیشتری کسب شد.

علی پورابراهیم با اشاره به کسب بالاترین رتبه کشوری دانش آموزان دزفول در مسابقات فرهنگی و هنری گفت:در این مسابقات مجید شیروی موفق به کسب رتبه نخست نقاشی کشوری شد.

وی افزود:همچنین سجاد سلیمانی نژاد رتبه نخست تک نوازی موسیقی،یاسین خردمند رتبه دوم تفسیر و مفاهیم قرآن کریم،رضا کافی فر و محمد مالچی نیز در سی و چهارمین جشنواره نخبگان فرهنگی، هنری کشور موفق به کسب رتبه سوم شدند.

سودابه دستی ترک معاون آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دزفول نیز گفت:آرین بهروزنیا دانش آموز ابتدایی دبستان گلستان 2 در جشنواره جابربن حیان موفق به کسب رتبه برتر کشوری شد.

وی افزود:این دانش آموز دزفولی با کمک مربی خود مهدی بدیعی موفق به ارائه طرحی در این جشنواره شد که می تواند از صوت به عنوان منبع انرژی استفاده کند.

در این نشست با حضور مسئولان محلی از این دانش آموزان با اهدای لوح و هدایایی تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار