ورزشکار پرش ارتفاع کشورمان گفت: خوشحالم که می‌توانم با شرکت در مسابقات بین المللی آلمان و فرانسه با برترین‌های پرش ارتفاع دنیا مسابقه بدهم.

قنبرزاده:خوشحالم که می توانم با برترین های پرش ارتفاع دنیا مسابقه بدهم / صددرصد به مدال در جاکارتا فکر می کنمکیوان قنبرزاده ورزشکار پرش ارتفاع تیم ملی دوومیدانی کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیتش بیان کرد: شرایطم رضایت بخش است به طوری که در این پنج - 6 ماه اخیر هم تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته ام و هم توانستم تکنیک‌های جدیدی را از مربی ام یاد بگیرم.

او ادامه داد: منتظر مسابقاتم شروع شود تا ببینم چقدر از تکنیک‌هایی را که در این مدت آموخته ام، می‌توانم در روز مسابقه عملی کنم. قطعا تجزیه و تحلیل تکنیک هایم در پایان مسابقه و بازبینی مجدد آن‌ها یکی از موارد است که می‌تواند تاثیر زیادی داشته باشد مبنی بر اینکه بتوانم ضعف‌هایی را که دارم برطرف کنم.

قنبرزاده درباره اینکه هدفش از شرکت در مسابقات اروپایی چیست، گفت:با توجه به اینکه تازه مسابقاتم را شروع کرده ام امیدوارم بتوانم پیش از شروع بازی‌های آسیایی با شرکت در این رقابت‌ها به آمادگی نسبی برسم تا با شرایط بهتری راهی جاکارتا شوم. به همین علت فردا در مسابقات "کاسن گالا" شرکت می‌کنم. این مسابقه از سطح بالایی برخوردار است و فرصت استثنایی برای رقابت با قهرمانان اروپایی و ثبت یک رکورد خوب است.

ورزشکار پرش ارتفاع کشورمان در مورد اینکه چقدر شرکت در مسابقات بین المللی به او کمک می‌کند تا ضمن روبرو شدن با برترین‌های پرش ارتفاع به رکورد بالای ۲.۳۰ نزدیک شود، پاسخ داد:چون که این مسابقات پشت سر هم و در یک بازه زمانی مشخصی برگزار می‌شود. نخستین بار است که چنین سطحی را تجربه می‌کنم. یکی از برنامه‌های ویژه فدراسیون دوومیدانی اعزام من به چند مسابقه سطح بالا بود که  این اتفاق به وقوع پیوست می‌توانم در چهار رقابت حضور یابم. قطعأ حضور در مسابقات و روبرو شدن با برترین پرندگان جهان می‌تواند از لحاظ آمادگی به من کمک کند. امیدوارم بتوانم ضمن ثبت یک رکوردی قابل قبول نتیجه خوبی هم بگیرم.

قنبرزاده درباره اینکه در جاکارتا چه مدالی می‌گیرد، توضیح داد:شرایط بازی‌های آسیایی ویژه است و، چون تمام ورزشکاران رشته پرش ارتفاع نه تنها آماده بلکه دارای رکورد خوبی هم هستند به این دلیل نمی‌توان با قاطعیت درباره کسب مدال صحبت کرد. اما با این وجود تمام تلاشم را به کار می‌گیرم که حریف دست پا بسته‌ای برای دیگران نباشم. صد درصد هدفم گرفتن مدال در آنجاست.

بیشتر بخوانیم:

انتهای پیام/

اظهارات قنبرزاده درباره حضورش در مسابقات بین المللی آلمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار