عملیات 200 طرح عمرانی شهرداری همدان با اعتبار400 میلیارد تومان امروز آغاز شد.

افتتاح عملیات اجرایی طرح های عمرانی شهرداری همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عباس صوفی ,شهردار همدان در آیین افتتاح 200 پروژه شهرداری همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به اینکه اعتبار این پروژه ها 400میلیارد تومان است افزود:این پروژه ها در توسعه کلان شهر همدان نقش بسزایی ایفا خواهد کرد.

وی ادامه داد:امروز دو پروژه مهم و اثر گذار کلنگ زنی خواهد شد.

صوفی خاطر نشان کرد:امروز دو متر بر سرانه اجتماعی شهر اضافه می شود همچنین چندین پارک منطقه ای و فرا منطقه ای نیز امروز عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

شهردار همدان با بیان ابنکه یکی از معضلات شهروندان بهسازی پیاده راه ها است اظهار داشت:امسال اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده از جمله پروژه بلوار ارم که امروز عملیات آن آغاز می شود و تا 6 ماه آینده پیاده راه ها  بهسازی خواهند شد.

وی به ساماندهی ورودی های شهر اشاره کرد واظهار داشت: امسال بشکل جدی سه ورودی شهر را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به اینکه پارسال 100 هزار تن اسفالت ریخته شده بیان کرد: امسال 300 هزار تن عملیات برداشت و پخش آن در سطح شهر انجام می شود.

وی گفت:25 پلاک در منطقه خضر در حال تملک است .

صوفی افزود:پس از مطالعاتی که  در حوزه محیط زیستی منطقه گنج نامه انجام شده است در نظر داریم  عملیات برگشت راه گنج نامه را نیز آغاز کنیم.

وی ادامه داد :مطالعه پارک 250 هکتاری اکباتان با مساعدت مدیر کل منابع طبیعی کار مطالعه آن آغاز شده که پس از بررسی بزرگترین پارک غرب کشور خواهد شد.

وی به شاخص تربن طرح های عمرانی اشاره کرد و افزود:عملیات اجرایی بهسازی بلوارهای ارم و جوان,عملیات اجرایی پارک 100 هکتاری ولایت,تملک و ساماندهی ورودی های شهر,عملیات اجرایی25 پارک در نقاط مختلف شهر,عملیات اجرایی و تکمیلی تقاطع غدیر,ساخت پارکینگ های طبقاتی در سطح شهر از جمله طرح های است که امروز عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

ابراهیم مولوی رییس شوای شهر هم در این مراسم گفت:مدیریت شهری با کلنگ زنی که امروز انجام می شود کلان شهر همدان را به کار گاه عمرانی تبدیل خواهد کرد.

وی افزود:قطعا پخش 300 هزار تن اسفالت, یک نهضت بزرگ خدمت رسانی برای مردم همدان است.

مولوی گفت:با توجه به برگزاری 2 رویداد بزرگ گردشگری مدیریت شهری با آماده سازی محیط و مبلمان شهری,نور پردازی و توسعه ناوگان حمل ونقل شهری موجب سرافرازی شهر خواهد شد.

انتهای پیام/ ج

افتتاح عملیات اجرایی طرح های عمرانی شهرداری همدان

برچسب ها: شهرداری ، طرح عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.