با همکاری موسسه رسانه‌های نوین آستان قدس و کمیته امداد امام خمینی (ره) ، کارگاه‌های اشتغالزایی ویژه مددجویان کمیته امداد برگزار خواهد شد .

برگزاری کارگاه‌های اشتغالزایی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سید مرتضی بختیاری قائم مقام آستان قدس رضوی گفت:: یکی از شاخص‌های این دوره موضوع حمایت از جوانان برای رسیدن به بازار کاراست و در فاز اول اجرای این طرح، ٢٤٠مددجوی کمیته امداد با میانگین سنی ١٨تا٣٠ گزینش می‌شوند وافراد واجد شرایط در گروه‌های ٨٠ نفره دردوره‌های تخصصی آموزشی می‌بینند.

وی افزود: در این دوره به صورت کاربردی و البته تخصصی نرم افزار‌های گرافیکی و مدیا میکر‌ها به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود و پس از پایان دوره هرکدام از این افراد می‌توانند برای خود کسب و کار مناسبی با توجه به گستردگی بازار کار تولیدات چند رسانه‌ای فراهم کنند.

بختیاری ادامه داد: درکنار کلاس‌های تخصصی، کارگاه‌های جنبی برای بالا بردن سواد رسانه‌ای اعضا برگزار می‌شود که شامل شناخت عرصه رسانه‌ای، اخلاق در رسانه و شناخت فضای مجازی است.

قائم مقام آستان قدس رضوی گفت:: بهره گیری از اساتید مجرب ایجاد فضای کارگاهی با زیربنای ٣٠٠مترمربع برای برگزاری دوره‌ها، ایجاد فرصت استفاده کاربردی از نرم افزار‌ها در طرح‌های موسسه و حمایت جدی تا ورود به بازار کار مناسب، از جمله شاخص‌های این دوره آموزشی است.

حجت الله عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت:: هدف از اجرای کارگاه‌های اشتغالزایی، ایجاد اشتغال پایدار برای محرومین در حوزه رسانه و همچنین تربیت نیرو‌های رسانه‌ای است.

وی گفت: این طرح با همکاری موسسه رسانه‌های نوین آستان قدس و کمیته امداد برگزار خواهد شد و در خراسان رضوی برای نخستین بار اجرا می‌شود و بعد از آن در استان‌های دیگر اجرا خواهد شد.

انتهای پیام // ف. م
 

 

برگزاری آیین افتتاحیه راه نو در مشهد

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار