عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: پاساژ آزاد که در منطقه ۱۱ شهرداری تهران واقع شده، تخلفات گسترده‌ای در زمینه گودبرداری غیرقانونی و عدم ایمن سازی بنا مرتکب شده است.

وضعیت نامناسب پاساژ آزاد از نظر ایمنی/پاساژ آزاد در منطقه ۱۱ شرایط ایمنی مناسبی نداردبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پاساژ آزاد از نظر ایمنی در وضعیت نامناسبی قرار داردعضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در با اشاره به آخرین وضعیت پاساژ‌های ناایمن در شهر تهران گفت: براساس ارزیابی‌هایی که صورت گرفته اکثریت پاساژ‌های ناایمن در مناطق ۱۲ و ۱۳ شهرداری تهران واقع شده اند و شورای شهر با بررسی‌هایی که بر روی آن‌ها انجام داده پرونده این پاساژ‌ها را به شهرداری‌های مناطق مربوط ارسال و خواستار پیگیری به وضعیت آن‌ها شده است.

زهرا نژادبهرام افزود: پاساژ آزاد، جدیدترین پاساژی است که از نظر ایمنی در وضعیت نامناسبی قرار دارد و شورای شهر تهران به شدت پیگیر وضعیت آن شده است.


بیشتر بخوانید:احتمال وقوع‌ پلاسکویی‌ دیگر‌ به دلیل گودبرداری‌های غیر اصولی مالک پاساژ آزاد 


وی ادامه داد: پاساژ آزاد در منطقه ۱۱ شهرداری تهران واقع شده که تخلفات گسترده‌ای در زمینه گودبرداری غیرقانونی و عدم ایمن سازی بنا مرتکب شده است و شهرداری منطقه در دوره‌های گذشته صرفا اقدام به ارائه اخطار به کسبه کرده و اقدام دیگری در خصوص پلمب این بنا صورت نگرفته، این در حالی است که بسیاری از طبقات از نرده ایمنی بی بهره هستند و کابل‌های برق بدون محافظ رها شده‌اند.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در صحن علنی شورای شهر رأی به بستن و پلمب پاساژ آزاد داده شده که با اعتراض کسبه این حکم اجرایی نشده است، گفت: در حال حاضر شهرداری منطقه و شورای شهر پیگیر رسیدگی به پرونده تخلفات پاساژ آزاد هستند و موضوع را به کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری ارجاع داده اند و منتظر اعلام نتیجه نهایی از سوی کمیسیون هستند.

منبع:میزان

انتهای پیام/

بیشتر پاساژ‌های ناایمن در مناطق ۱۱ و ۱۲ تهران واقع شده اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.