وحید شمسایی آقای گل جهان در یک قدمی پیوستن به شهروند ساری قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، وحید شمسایی درباره مذاکره با باشگاه شهروند ساری گفت: شاید خیلی از باشگاه‌ها بخواهند با من صحبت کنند، اما هیچ‌گاه دوست ندارم تا قبل از امضای قرارداد اعلام کنم و من با سعید نجاریان مدیرعامل شهروند ساری در قالب رفاقت صحبت کردم و این پیشنهاد به من مطرح شد، اما قرار نبود رسانه‌ای شود و بعد از اینکه خبرش در یکی از سایت‌ها منتشر شد ناچارم توضیحی بدهم.

آقای گل فوتسال جهان افزود: هدفی در ذهنم است که به نجاریان هم گفته‌ام. از طرفی با هر رقمی جایی نمی‌روم حتی اگر ۱۰ سال خانه بنشینم و نجاریان فضا را مهیا کرده و تشنه این است که ساری از فضای پایین و میانه جدول خارج شود، اما مربیان برزگی همچون رعدی، ابطحی، صالح و اسماعیل‌پور در این تیم زحمت کشیده‌اند.

شمسایی گفت: ساری می‌تواند برنامه ریزی خوبی داشته باشد تا هدفش را ارتقا دهد و اگر نجاریان بتواند خواسته‌هایم را عملی کند، تیم در ۲ سال می‌تواند به اهداف تعیین شده برسد چرا که تماشاگران خوب و بازیکنان خوبی دارد، اما نیازمند فکر جدید است.

سرمربی سابق تاسیسات دریایی تهران با بیان اینکه برای رسیدن به قهرمانی، زمان از دست رفته است، گفت: امسال می‌توانیم جزو تیم‌های راه یافته به پلی آفی باشیم و سال بعد مدعی قهرمانی شویم. 

وحید شمسایی گفت:من به شهروند تاکید کردم فقط فکر قهرمانی دارم و حتی دومی هم برایم سخت است و نجاریان هم دوست دارد خدمت کند و در وضع بد اقتصاد باید از کسانی که هزینه می‌کنند تشکر کرد و او هم دوست دارد پرچم فوتسال در ساری بالا باشد و اگر قسمت باشد، من هم کمکشان می‌کنم و من در تبریز، اصفهان و تهران به قهرمانی رسیده‌ام و دوست دارم هدف‌گذاری خوبی در ساری انجام شود.

مرد سال فوتسال آسیا افزود: کاملا صادقانه با نجاریان همه صحبت‌ها را کرده‌ایم و اولین چیزی که گفتم این بود که دوست ندارم اگر وارد ساری می‌شوم رفاقتم با شما زیرسوال برود. من هنوز با خانواده دبیری ارتباط دارم و با سایر مدیرانم هم هنوز رفیقم.

شمسایی در پاسخ به این پرسش که مذاکره با شهروند در چه مرحله‌ایست و چه زمانی تصمیم نهایی مشخص می‌شود گفت: دو سه دفعه در تهران و دو سه بار هم تلفنی صحبت کردیم و برنامه من سه ساله و پلکانی است، اما اگر بیست روز پیش که اولین بار صحبت کردیم، می‌دانستم نجاریان تشنه قهرمانی است، از همان موقع استارت می‌زدیم و بازیکنان شاخص را جذب می‌کردیم تا در سال اول برای قهرمانی بجنگیم، اما الآن بسیاری از بازیکنان کلیدی جذب تیم‌ها شده‌اند و قهرمانی برای سال دوم در دستور کارمان قرار خواهد گرفت و با این حال منتظر تصمصیم مسئولان شهروند هستم و اگر قرار است وقتم را برایشان صرف کنم، دوست دارم جاپای خوبی به یادگار بگذارم و تا الان متوجه شده‌ام هدفشان نزدیک هدف من است. اگر هدفشان به هدفم برسد یاعلی می‌گوییم.

انتهای پیام/آ

پرافتخارترین فوتسالیست ایران در راه ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.