فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرودشت از دستگیری ۲ نفر سارق قطعات خودرو و ۲ نفر خریدار اموال سرقتی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرودشت گفت: ماموران کلانتری با انجام یکسری اقدامات پلیسی، تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی یک نفر سارق قطعات و لوازم خودرو را شناسایی و برای دستگیری وی با مقام قضایی هماهنگی کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک طرح ضربتی و غافلگیرانه سارق را دستگیر و وی را به کلانتری انتقال دادند که طی بازجویی‌های فنی و پلیسی از متهم، ۳ فقره سرقت باطری و سایر قطعات خودرو از وی کشف شد.

سرهنگ زراعتیان ادامه داد: با توجه به این که سارق در اعترافات خود به فروش باطری‌های مسروقه به یک مغازه اوراقی اشاره کرده بود، ماموران به مغازه اوراقی مراجعه و ۲ عدد باطری مسروقه را کشف و خریداران اموال را که ۲ نفر بودند، هم دستگیر کردند که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: همچنین ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و بکار گیری شگرد‌های خاص پلیسی، یکی دیگر از سارقان قطعات خودرو را شناسایی و دستگیر کردند که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

شهرستان مرودشت در فاصله ۵۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ن

بازداشت سارقان در مرودشت

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.