تیام براى حضور در استقلال مشکلى ندارد و تنها باید شرایط حضورش در این تیم از سوى مدیران باشگاه فراهم شود.

آخرین وضعیت حضور تیام در استقلالبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در حالى كه مطرح شده مديران استقلال پيش پرداخت قرارداد جديد مامه تيام مهاجم سنگالى را تهيه كرده اند و درصدد تهيه مسكن و مقدمات حضور همسر او در ايران هستند اما طبق گفته نزديكان اين بازيكن هنوز توافقى حاصل نشده است.

بنا بر اطلاع نزديكان تيام ،اين بازيكن هنوز براى فصل آتى با استقلال توافق نكرده و قرار است در روزهاى آتى مذاكراتى انجام شود.

اينطور كه شنيده مى شود تيام براى حضور در استقلال خواستار دريافت يك و نيم ميليون دلار شده كه اگر اين رقم مورد توافق استقلالى ها قرار بگيرد تيام مى تواند براى فصل بعد بار دیگر پيراهن آبى پوشان را بر تن كند.

روزبه مدير برنامه هاى تيام گفت: تيام استقلال را دوست دارد اما بايد توافقاتى حاصل شود تا او مجدد به تيم محبوبش بازگردد. به عنوان يك هوادار استقلالى تمام سعى خود را به كار مى گيرم تا تيام با شرايط مناسب به استقلال بازگردد و براى استقلالى ها بازى كند . ما از نظر مالى در تنگنا نيستيم كه به دنبال تيم هاى ديگر برويم، فقط خواستار شرايط بهتر براى حضور تيام در تهران شديم و چيز بيشترى هم در خواست نكرديم . هواداران استقلال هم به خوبى مى دانند كه من و تيام حاضر به عقد قرارداد با شرايط مناسب با استقلال هستيم و اكنون مديريت باشگاه بايد يك قدم براى تيام بر دارند.

انتهای پیام/

اظهارات مدیربرنامه های تیام در مورد حضور این بازیکن در استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۹:۰۸ ۱۰ خرداد ۱۳۹۷
خواهشا مسئولین باشگاه تیام را حفظ کنند ما گلزن نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۸ ۱۰ خرداد ۱۳۹۷
پرسپولیس به دوتا بازیکن متکی شده. تیام و غفوری
آخرین اخبار