سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: محمدجواد ظریف در نامه تفصیلی به همتایان خود آخرین وضعیت برجام پس از خروج یکجانبه آمریکا از آن را تشریح کرد.

نامه برجامی ظریف به همتایانبه گزارش  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: محمدجواد ظریف در نامه تفصیلی به همتایان خود آخرین وضعیت برجام پس از خروج یکجانبه آمریکا از آن را تشریح کرد.

وی افزود: محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در این نامه ها به همتایان خود در سایر کشورها، تداوم رویکرد تحریک آمیز و غیرقانونی دولت ایالات متحده آمریکا در تخریب این توافق بین المللی (برجام) را نیز تشریح کرد.

قاسمی ادامه داد: این نامه مهم توسط برخی فرستادگان ویژه و نیز سفیران جمهوری اسلامی ایران در اختیار وزیران امور خارجه دیگر کشورها قرار می گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۱۱ خرداد ۱۳۹۷
التماس کردن دیگه فایده ای نداره هیچوقت اروپا دوست و هم پیمانش آمریکارا رها نمیکنه طرف ایران رابگیره...آمریکا گفت برجام را پاره میکند و کرد و ایران نیز گفت اگر تو برجام را پاره میکنی ما آتش میزنیم.پس این نامه برجامی چه صیغه ای...آقای ظریف منافع خود را ترک کن به فکر عزت مردم مملکت باش شما بد جوری به این مردم مدیونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۷
بايد برا همه اتمام حجت كنيم كه نميشه با دشمن ما عليه ما همكاري كنن چون براشون گرون تموم ميشه
Canada
پروانه
۱۶:۰۳ ۱۰ خرداد ۱۳۹۷
برجام رو هر چه زودتر ترک کنید
آخرین اخبار