رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه شجره طیبه گفت: هدایت استعدادهای برتر دانش آموزان و دانشجویان نخبه بی بضاعت و کمک به فقر زدایی ازجامعه از اهداف اصلی این موسسه است.

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سیستانی درهمایش خیریه شجره طیبه ویژه نخبگان علمی در اتاق بازرگانی اصفهان درباره نحوه عملکرد وفعالیت های این خیریه خاطر نشان کرد:حمایت و پشتیبانی از دانش آموزان و دانشجویانی که مستعد و نخبه هستند اما به هر دلیلی از نظر مالی توان پرداخت هزینه های تحصیل را ندارند هدف و فعالیت اصلی این خیریه است.

وی درباره اهمیت کمک های مالی به این نخبگان توضیح داد:بسیاری از این افراد به دلیل نبود امکانات لازم برای شکوفایی استعدادهایشان ،از مسیر رشد وتعالی فاصله می گیرند.این در حالی است که اگر فرصت و شرایط لازم برای شکوفایی توانمندی هایشان را بدست بیاورند می توانند برکات و آثار مثبتی برای جامعه  و کشورداشته باشند.

رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه شجره طیبه با اشاره به اینکه افراد تحت پوشش این خیریه وام قرض الحسنه دریافت می کنند، افزود:زمانی که این وام در اختیار نخبگان قرار می گیرد،تعد نامه اخلاقی از آنان دریافت می شود .چنانچه بعد از پایان دوران تحصیل موفق به کسب در آمد شدند می توانند هزینه تحصیل خود را  پرداخت کنند. این روند موجب حفظ عزت نفس آنان و گردش مالی موسسه می شود.

مدیر عامل موسسه خیریه شجره طیبه نیز در این همایش با اشاره به اینکه نخبگان تحت پوشش این موسسه به مدارج عالی دانشگاهی دست پیدا کرده اندگفت: تعدادی از آنان جزو کسانی هستند که علاوه بر پرداخت وام قرض الحسنه کمک های مالی نیز به این موسسه می کنند.

یزدان پناه افزود: بیشترین کمک ها برای محصلان تحت پوشش این کمیته از طرف معلمان و اساتید است با وجود این موسسه خیریه شجره طیبه در سال 96 با افت 50 درصدی کمک های خیران مواجه بوده است.

وی با اشاره به اهمیت پرورش استعداد های این نخبگان بی بضاعت و جلوگیری از کشیده شدن آنان به مسیرهای دیگر ابراز امیدواری کرد با کمک های بیشتر افراد خیر خواه و نوع دوست ،افراد توانخواه بیشتری زیر پوشش این موسسه قرار بگیرند.

 

انتهای پیام/م

 

همایش خیریه شجره طیبه در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار