سومین حرم اهل بیت (ع) در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) سراسر غرق در نور و سرور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در شب میلاد دومین اختر تابناک امامت و ولایت، آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) میزبان زائران دلداه‌ای است که برای عرض تبریک و شادباش این عید خجسته به این حرم مطهر مشرف شده اند.

حجت‌الاسلام احمد سلامی معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: به مناسبت میلاد امام حسن (ع) ویژه برنامه جشنی در حرم احمدی و محمدی (ع) تدارک دیده شده که در آن حاج محمد شریف‌زاده، حاج سعید خائف‌پناه و حاج مجتبی نادری‌زاده به مداحی می‌پردازند.

وی افزود: جشن میلاد کریم اهل بیت (ع) در شب نیمه ماه مبارک رمضان همزمان با نماز مغرب و عشاء در بست شهید دستغیب از ساعت ۱۹ تا ۲۲ روز پنج‌شنبه ۱۰ خرداد ماه برگزار می‌شود.

آستان مقدس احمدی و محمدی علیهما السلام از تمامی ارادتمندان به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام برای شرکت در این ویژه برنامه‌ها دعوت به عمل می‌آورد.

همچنین آیین جشن و سرور ویژه سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) در دیگر حرم‌های مطهر امامزادگان، مساجد، تکایا و حسینیه‌های استان فارس برپا می‌شود.
انتهای پیام/ر

امین ولایت نور باران درشب ولادت کریم اهل بیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار