فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از دستگیری ۲۰ سارق و اخلال گر در بندرعباس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،سرهنگ اسماعیل مشایخ فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: ۲۰ سارق و اخلالگر طی ۲۴ ساعت گذشته در بندرعباس دستگیر شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی را بصورت ضربتی طی ۲۴ ساعت با قاطعیت تمام در شهرستان اجرا کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: در اجرای این طرح با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، مخفیگاه و پاتوق اراذل و اوباش، مزاحمان خیابانی، هنجارشکنان و مخلان نظم عمومی در محلات آلوده و جرم خیز شهر بندرعباس شناسائی شد.

سرهنگ اسماعیل مشایخ افزود: در اجرای این طرح ۹ سارق سیم و کابل برق و مال خر اموال مسروقه، پنج سارق داخل خودرو، یک سارق خودرو، یک زورگیر و چهار سارق بعنف دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیری اموال مسروقه شامل سیم و کابل برق، لوازم و قطعات خودرو و سه دستگاه خودرو کشف شد.

وی ارزش اموال مسروقه کشف شده را پنج میلیارد ریال اعلام کرد.

فرمانده انتظامی بندرعباس گفت: اعضا باند سارقان با میانگین سنی ۲۴ تا ۳۶ ساله دارای سابقه سرقت‌های متعدد در زندان بودند که پس از آزادی با تشکیل یک باند پس از آزادی اقدام به سرقت می‌کردند.

سرهنگ اسماعیل مشایخ  افزود: سارقان تاکنون به ۸۰ فقره سرقت اعتراف کرده اند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

انتهای پیام/ر

تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.