بخشدار کاکی استان بوشهر گفت: با وارد شدن یک چاه بخش خصوصی به شبکه آبرسانی کاکی مشکل آب مردم این شهر تا حدودی بهبود یافته است.

مشکل آب در شهر کاکی کاهش یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، اسدالله حاجیانی روزچهارشنبه در نشست شورای اداری بخش کاکی افزود: با توجه به مشکل سراسری کمبود آب فرهنگ سازی در زمینه استفاده بهینه و صرفه جویی در مصرف آب در بین مردم ضروری است.

وی افزود: با کمک بخش خصوصی یک چاه جدید وارد شبکه آب شهر کاکی شده و امیدواریم با همکاری همه مردم در تابستان شاهد مشکلات کمتری در زمینه تامین آب شرب مردم باشیم.

حاجیانی به مشکل ساکنان محلات حاشیه شهر از جملهکمال آباد اشاره کرد و افزود: بر اساس آخرین سرشماری عمومی نفوس و مسکن این محله جزو ساکنان شهر کاکی محسوب شده و شهرداری باید خدمات لازم به آن‌ها ارایه کند.

رئیس شورای اسلامی شهر کاکی گفت: شغل بیشتر مردم این بخش کشاورزی و صیادی است و نیازمند تامین سوخت هستند.

سید علی اکبر فاطمی افزود: استقرار نمایندگی شرکت پخش فرارود‌های نفتی در شهرستان دشتی بسیار ضروری است و مسئولان باید در این زمینه اقدام کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر کاکی به مشکل طرح توسعه مسکن شهروندان شهرکاکی اشاره کرد و افزود: اجرای واحد‌های مسکونی چند طبقه در شهر کاکی جواب نمی‌دهد و مردم از این طرح استقبالی نمی‌کنند و بنیاد مسکن باید در زمینه تغییر برنامه تامین مسکن تجدید نظر کند.

انتهای پیام/م

با وارد شدن یک چاه بخش خصوصی مشکل آب شهر کاکی تا حدودی بهبود یافته است

برچسب ها: بحران آب ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.