حسین پناهی آذر گفت: در حال حاضر کشوری که ادعای ابرقدرتی دارد در انزوا قرار گرفته است و تمامی دنیا با خروج او از برجام مخالفت کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حسین پناهی آذر معاون وزیر امور خارجه امروز چهارشنبه در مراسم بهره برداری از مرکز صدور روادید الکترونیکی فرودگاه شیراز تصریح کرد: در حال حاضر کشوری که ادعای ابرقدرتی دارد در انزوا قرار گرفته است.

وی ادامه داد: خروج از برجام را فقط رژیم صهیونیستی و چند کشور دنباله‌رو این نظام سلطه‌گر تائید کردند و تمام دنیا نسبت به آن واکنش نشان دادند.

معاون وزیر امور خارجه اضافه کرد: ترمینال فعلی فرودگاه شیراز در شان و جایگاه گردشگری شیراز نیست و باید به این مهم توجه ویژه شود.

حسین پناهی آذر با بیان اینکه امروز وضعیت گردشگری ایران به مراتب از گذشته بهتر است، افزود: شیراز از قطب‌های بزرگ گردشگری کشور بوده که باید تلاش کنیم به توسعه صنعت گردشگری دیگر کشور‌های موفق برسیم.

وی به دفتر وزارت خارجه در فارس اشاره و اضافه کرد: سال ۹۵ حدود ۱۹ هزار ویزا در استان فارس صادر شده که نشان از موفقیت بوده است.
معاون وزیر امور خارجه با اشاره به راه اندازی صدور الکترنیکی روادید در فرودگاه شیراز به عنوان دومین مرکز کشور، تصریح کرد: این مساله حرکت مهمی در جذب گردشگر است که بدون همکاری نیروی انتظامی ممکن نبود.

انتهای پیام/ن

صحبت های معاون وزیر امور خارجه در  شیراز

برچسب ها: امریکا ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار