مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، گفت:بیش از 76 اثر به دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ارسال شد که از این میان 10 اثر به عنوان آثار برتر به مرحله کشوری راه یافتند.

10آثار برتر دانش آموزان به مرحله کشوری راه یافتعباسی مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ گفت: این جشنواره هنری در بخش کودکان با موضوعات: آلودگی آب، نحوه تولید آب، مضرات آب آلوده، راه های نگهداری آب و صرفه جویی در مصرف آب و در بخش نوجوانان نیز با موضوعات: مشاغل مرتبط با آب، راه های جلوگیری از آلودگی آب و جلوگیری از هدر رفت آب برگزار شد.

عباسی با اشاره به استقبال خوب دانش آموزان کرمانشاهی از این جشنواره افزود: بیش از 76 اثر به دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ارسال شد که از این میان 10 اثر به عنوان آثار برتر به مرحله کشوری راه یافتند.

به گفته وی مرحله کشوری این جشنواره در شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مورد بررسی قرار گرفته و به آثار برتر هر استان جوایز نفیسی اهدا شد.

عباسی افزود: پس از بررسی‌های به عمل آمده توسط هیئت داوران در مرحله کشوری این جشنواره نقاشی «ایلیا چراغی» به عنوان برتر و «پرهام گودرزی» به عنوان شایسته تقدیر به عنوان دو اثر از آثار برگزیده کشوری انتخاب شدند.

 

انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.