حیدربیگی گفت: آیین رونمایی حکمت‌نامه سالمند و اندرزنامه جوان روز دهم خرداد همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) در محل آسایشگاه خیریه سالمندان حضرت بقیة الله برگزار می‌شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛محسن حیدربیگی ،مدير روابط عمومی مؤسسه دارالحديث ، با اشاره به حکمت‌نامه سالمند و اندرزنامه جوان گفت: این کتاب از سوی آیت‌الله محمد محمدی ری شهری تألیف شده که در زمینه ارائه و برنامه‌ریزی مطلوب با بهره‌گیری از رهنمودهای قرآن و مکتب اهل بیت(ع) در مباحث مرتبط با سالمندان است.

وی از برگزاری آیین رونمایی حکمت‌نامه سالمند و اندرزنامه جوان روز دهم خرداد همزمان با ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) از ساعت 9:45 خبر داد و اضافه کرد: این مراسم با حضور مسئولان ارشد مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث و مدیرکل بهزیستی استان قم در محل آسایشگاه خیریه سالمندان حضرت بقیة الله برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: این کتاب 14 فصل دارد که از جمله فصول آن می‌توان به نعمت عمر طولانی، حقوق سالمند، ترغیب به رعایت حقوق پدر و مادر به ویژه در سالخوردگی و راهنمایی‌هایی برای سالمندان اشاره کرد.

مدیر روابط عمومی مؤسسه دارالحدیث تصریح کرد: فصل دوم این حکمت‌نامه به اندرزنامه جوان اختصاص پیدا کرده است. آنچه در این حکمت‌نامه آمده متن مهمترین رهنمودهای قرآن و حدیث درباره سالمند است.

حکمت‌نامه سالمند و اندرزنامه جوان به همت انتشارات دارالحدیث به دو زبان عربی فارسی روانه بازار نشر شده است.

انتهای پیام/ح

حكمت‌نامه سالمند و اندرزنامه جوان رونمايی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار