دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

ایکاردی بازیکن چلسی می‌شود

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

  • اولین خبر نقل و انتقالات مربوط به جدایی مائور ایکاردی از اینترمیلان و پیوستن این بازیکن به چلسی است. گفته می‌شود "ساری" سرمربی فصل پیشین ناپولی در نقل و انتقالات تابستانی جایگزین آنتونیو کونته خواهد شد. مسئولان چلسی برای جذب این بازیکن مبلغ ۱۱۰ میلیون پوند را به پیشنهاد داده اند.

"اریکسن" آخرین خرید تابستانی رئال مادرید خواهد بود

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

  • مسئولان رئال مادرید در تلاش هستند تا در نقل و انتقالات تابستانی "اریکسن" را از تاتنهام جذب کرده و جایگزین لوکا مودریچ کنند. به گفته مسئولان رئال، مودریچ در آستانه ۳۳ سالگی است و خداحافظی این بازیکن بسیار نزدیک است. بارسلونا نیز تلاش می‌کند تا اریکسن را زودتر از رئال جذب کرده و در قافله جذب بازیکنان مطرح خود را در جایگاه اول نگه دارد.

رقم فروش آلیسون مشخص شد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

  • مسئولان تیم رُم مبلغ انتقال دروازه بان تیم خود، آلیسون را مشخص کردند. به گفته آن‌ها لیورپول در تلاش است تا پس از شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپا آلیسون را جایگزین دروازه بان ضعیف خود کنند. رمی‌ها برای فروش این دروازه بان مبلغ ۷۸ میلیون دلار درخواست کرده اند و سعی می‌کنند تا این بازیکن را پس از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به فروش برسانند تا بتوانند رقم بیشتری دریافت کنند.

پولیچیچ درگیر مسائل حاشیه‌ای شد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

  • بسیاری از تیم‌های لیگ برتر انگلیس می‌خواهند تا پولیچیچ، بازیکن ۱۹ ساله باشگاه دورتمند و تیم ملی آمریکا را جذب کنند. یکی از جدی‌ترین خریداران این بازیکن تیم تاتنهام است. پدربزرگ این بازیکن از شرایط نامطلوب کاری مدیربرنامه‌های این بازیکن اطلاع می‌دهد به صورتی که هر به صورت مداوم به شهر‌های مختلف انگلیس سفر کرده و در حال حاضر هیچ تیمی را به عنوان مقصد بعدی این بازیکن نیافته است و تیم بورسیا دورتمند نیز در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای تمدید قرارداد این بازیکن ندارد.

یوونتوس مایل به فروش هیگواین نیست

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

  • مسئولان یوونتوس در تلاش اند تا در نقل و انتقالات تابستانی جایگاه هیگواین در این باشگاه را تقویت کنند و به گونه‌ای اجازه خروج به این بازیکن را ندهند. باید گفت: یکی از کسانی که خواستار جذب این بازیکن است ساری، سرمربی سابق ناپولی است که به زودی به چلسی خواهد پیوست. یوونتوس رقم پیشنهادی برای جدایی این بازیکن را مبلغ ۷۰ میلیون دلار می‌داند.

خوزه گیمنز بهترین پیشنهاد برای خط دفاعی

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

  • فرنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید خواستار آن است تا خوزه گیمنز بازیکن خط دفاعی اتلتیکو مادرید را جذب کند. خوزه گیمنز قرار بود ۲ سال پیش در نقل و انتقالات سال ۲۰۱۵ به رئال مادرید بپیوندد، اما دیگر تیم مادریدی در جذب این بازیکن پیش قدم شد و توانست او را جذب کند. اتلتیکو مادرید رقم پیشنهادی برای این بازیکن را ۶۰ میلیون دلار دانسته است.

بیل پیراهن بایرن مونیخ را به تن می‌کند

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

شایعات حاکی از آن است مسئولان بایرن مونیخ تلاش می‌کنند تا گرت بیل را به عنوان یکی از خرید‌های تابستانی خود از رئال مادرید خریداری کنند. بایرن مونیخ برای جذب این بازیکن مبلغ ۱۵۰ میلیون یورو پیشنهاد داده است، اما تیم‌های منچستریونایتد و تاتنهام تلاش بیشتری برای جذب این بازکین نسبت به تیم آلمانی انجام داده اند.

بیشتر بخوانیم:

انتهای پیام/

آخرین شایعات نقل و انتقال پنج لیگ معتبر اروپایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار