به مناسبت گرامیداشت بیست و نهمین سالروز ارتحال امام (ره) ۴۰ هزار ویژه برنامه در استان فارس برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام محمد رضایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس در نشست خبری اعلام برنامه‌های گرامیداشت بیست و نهمین سالروز ارتحال امام (ره) و بزرگداشت سالروز قیام ۱۵ خرداد، از برگزاری ۴۰ هزار ویژه برنامه در مساجد، مراکر دینی و مذهبی خبر داد و گفت: این برنامه‌ها شامل مسابقات فرهنگی، مذهبی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، نشست‌های علمی و برنامه‌های قرآنی است.

وی افزود: حجم برنامه‌های امسال از لحاظ کمی و کیفی بالاتر و بهتر هست و امام (ره) آنقدر ابعاد زندگی وسیعی داشت که باید به آن توجه شود.

حجت الاسلام رضایی به تشریح برنامه‌ها پرداخت و افزود: همزمان با شب قدر ساعت ۲۲ مراسم عزاداری با سخنرانی حجت الاسلام حسین ملک مکان، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود، روز ۱۴ خرداد از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در حرم مطهر حضرت سیدعلاالدین حسین (ع) با سخنرانی حجت الاسلام اراکی، رئیس تقریب مذاهب مراسم عزاداری برپا می‌شود و محفل قرآنی هم در کنار این برنامه با حضور ۲ قاری بین المللی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین بداهه نویسی با عنوان «مشق عشق» در روز ۱۳ و ۱۴ خرداد در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام رضایی همچنین تاکید کرد: مراسم بزرگداشت امام (ره) در روز ۱۳ خرداد از ساعت ۱۰ صبح در مسجد و بازار وکیل برگزار می‌شود.

وی با یادآوری این مطلب که محافل انس با قرآن کریم ویژه این ایام در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع)، سید علاالدین حسین (ع) و یک هزار مسجد در فارس برگزار خواهد شد، گفت: فراخوان بهترین طراحی پوستر در رابطه با ارتحال امام (ره) و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی صادر شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به برگزاری چهار مسابقه طراحی پوستر، امام (ره) و خانواده، ۲ مسابقه از «صحیفه نور» در فارس، گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی در فرهنگسرا‌های شیراز را در این ایام شاهد خواهیم بود، همچنین برپایی نشست‌های بصیرتی است که با همکاری حلقه‌های صالحین در مساجد شکل می‌گیرد.

حجت الاسلام رضایی با تاکید بر اینکه پوستر و پلاکارد ویژه این ایام در سطح شیراز و فارس توزیع می‌شود، تاکید کرد: مراسم شبی با قرآن و شب‌های شعر در سراسر استان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر

ویژه برنامه های گرامیداشت سالروز ارتحال امام (ره) در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار