صوفی گفت: شعار توسعه پایدار و هفته محیط زیست تنها در حد شعار و تفاهم‌نامه در برگه‌های محیط زیستی بیان می‌شود.

بوی نامطبوع فاضلاب فرودگاه امام خمینی (ره) هنوز مردم را آزار می دهدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صوفی بخشدار‌ حوزه شهرستان آفتاب در نشست‌ گرامیداشت هفته محیط زیست شهرستان‌های تهران‌ اظهار کرد: برای خودم به عنوان یک ایرانی متأسفم‌ که در حوزه محیط زیست نتوانسته‌ایم به جایگاهی برسیم‌ و تنها در حد یک شعار پیش رفته‌ایم.

وی ادامه داد: توسعه پایدار و آلودگی‌های زیست محیطی در بخش شهرستان آفتاب یکی از معضلات مهم این شهرستان محسوب می‌شود؛ چراکه فرودگاه‌ امام خمینی(ره) در این شهرستان واقع شده است و آلودگی‌های زیست محیطی و همچنین نخاله‌های شهرستان‌های استان تهران به این بخش ریخته‌ می‌شود که این باعث‌ آلودگی دو برابری این شهرستان شده است.

صوفی‌ گفت:  علی رغم‌ استفاده از تصفیه خانه فاضلاب‌ در اطراف فرودگاه امام خمینی، بوی نامطبوع‌ در این محله شده است که همین باعث نارضایتی‌ مردم شهرستان آفتاب شده است، اما فرودگاه امام خمینی و بوی نامطبوع ناشی از آن به بخش شهرستان اسلامشهر‌ بازمی‌گردد.

وی ادامه داد: پسماندها‌ و انباشت نخاله‌های شهرستان تهران به علت مدیریت نامناسب‌ به تولید شیرآبه‌های ناشی از این پسماند‌ها در شهرستان منجر شده و آلودگی‌های زیست محیطی فراوانی را ما در این شهرستان شاهد هستیم.

بخشدار شهرستان آفتاب تصریح کرد: کور‌ه‌های سفالی و آلودگی‌های زیست محیطی در جلسات متعدد مورد بررسی قرار گرفته‌اند اما باز هم تأکید می‌کنم تمام این جلسات تنها در حد شعار پیش رفته‌اند.

وی در پایان تصریح کرد: بنده برای هفته محیط زیست هیچ برنامه‌ای ندارم، چراکه ما در این شهرستان مشکلات زیست محیطی فراوانی داریم که تنها در حد تفاهم‌نامه و حتی شعار پیش رفته‌ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار