معاون توسعه و پایش مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: در شهر تهران ما حدود 18 هزار عضو فعال محیط زیستی داریم.

18 هزار عضو فعال محیط زیست در محله‌های تهران داریمبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیرحسن جعفری ورامینی معاون توسعه و پایش مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در نشست گرامیداشت هفته محیط زیست که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری تهران مانند هر ارگان دیگری در هفته محیط زیست برنامه‌های منطق با این هفته را اجرا می‌کند که یکی از مهمترین اقدامات شهرداری در هفته محیط زیست، اجرای برنامه‌های زیست محیطی در محله‌های شهر تهران است.

وی ادامه داد: بیش از 18 هزار عضو فعال در حوزه محیط زیست در محلات شهر تهران داریم که هر کدام از آن‌ها موضوعات و مشکلات زیست محیطی محلات خود را در ستاد محله خود بررسی می‌کنند.

جعفری گفت: شهرداری تهران در هفته محیط زیست برنامه‌ای برای بازدید از نیروگاه‌های خورشیدی در سطح تهران خواهد داشت که کمپینی نیز بر همین اساس تشکیل شده و شهرداری تهران برای جلب همکاری مردم از این کمپین‌ها حمایت می‌کند.

وی در پایان تصریح کرد: شهرداری تهران در جهت توسعه پایدار زیست محیطی، هر روز از هفته محیط زیست را به یک شعار اختصاص داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار