سرمربی تیم پاراتیروکمان گفت: ملی پوشان از آمادگی بالایی برخوردار هستند و بهترین تیم تاریخ این رشته راهی مسابقات جهانی می‌شود.

کهتری: بهترین تیم تاریخ پارا تیروکمان راهی مسابقات جهانی می‌شودمجید کهتری سرمربی تیم پارا تیروکمان کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان کرد: تیم ملی پارا تیروکمان برای رقابت‌های جهانی و بازی‌های پارآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی آماده می‌شود و ملی پوشان از آمادگی بالایی برخوردار هستند و بهترین تیم تاریخ پاراتیروکمان راهی مسابقات جهانی می‌شود.

او ادامه داد: در سال جدید دو مرحله اردو برگزار کردیم و ۱۵ کماندار حاضر در تیم ملی به آمادگی خوبی رسیدند و با موافقت فدراسیون جانبازان و معلولین و حمایت کمیته ملی پارالمپیک قرار شد که تیم به صورت کامل و با ۱۴ کماندار در مسابقات جهانی چک حاضر شود.

کهتری تصریح کرد: سال گذشته نیز در رقابت‌های جهانی چک با کسب ۱۱ مدال رنگارنگ توانستیم عنوان قهرمانی مسابقات را بدست آوریم و مطمئن هستم کماندار کشورمان می‌توانند بار دیگر با کسب مدال های مختلف عنوان قهرمانی در این مسابقات را تکرار کنند.

سرمربی تیم ملی پارا تیر و کمان افزود: رقابت‌های جهانی چک که ابتدای تیر ماه برگزار می‌شود به نوعی حکم دیدار تدارکاتی را برای ملی پوشان ما دارد تا با شناخت نقاط ضعف و قوت خود برای حضور موفق در بازی‌های پارآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی آماده شوند.

کهتری عنوان کرد: متاسفانه مصدومیت سمیه عباسپور برگشته و این ملی پوش از ناحیه شانه سمت راست خود دچار آسیب دیدگی شده است و طبق تصمیم پزشکان فدراسیون قرار شد که در رقابت‌های جهانی حضور نداشته باشد و در کنار درمان به تمرین بپردازد تا برای بازی‌های پارآسیایی مشکلی نداشته باشد.

او در خصوص رقابت‌های کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: تمام مسابقاتی که بر گزار می‌شود در رنکینگ ورزشکاران موثر است، اما به طور رسمی در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ هلند سهمیه پارالمپیک توزیع می‌شود که این مساباقت بزرگترین چالش تیم‌ها برای دریافت سهمیه توکیو است.

کهتری تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم درمسابقات جهانی هلند سهمیه تیمی و انفرادی پارالمپیک را کسب کنیم تا مانند دوره قبل با تیم کامل راهی رقابت‌های ۲۰۲۰ توکیو شویم.

سرمربی پارا تیر و کمان در پایان گفت: خوشبختانه در بیشتر کلاس‌های ریکرو و کامپوند توانستیم نماینده داشته باشیم و با حمایت کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولین در رقابت‌ها با تیم کامل اعزام می‌شویم و در هر ماده می‌توانیم شانس کسب سهمیه داشته باشیم.

بیشتر بخوانیم؛

انتهای پیام/

اظهارات کهتری درباره وضعیت تیم ملی پارا تیر و کمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار