مدیر کل آموزش وپرورش استان همدان از آغاز ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از 8 خرداد ماه خبرداد.

آغاز ثبت نام داتش آموزان پایه اول ابتدایی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد پورداود ،مدیر کل آموزش وپرورش استان همدان با اشاره به آغاز ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از 8 خرداد ماه گفت: ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس غیردولتی، شاهد، استعدادهای درخشان، مدارس استثنایی و هیأت امنایی براساس دستور العمل‌های مربوط انجام می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد:ازدانش‌آموزان میان‌ پایه توسط اولیای دانش‌آموزان در فرصت مقرر ثبت‌نام به عمل می‌آید.

وی به اجرای دقیق مفاد دستورالعمل ثبت‌نام و عدم دریافت هرگونه وجه به غیر از پول کتاب و بیمه در هنگام ثبت‌نام اشاره کرد وادامه داد:تمام وجوه دریافت شده در اسرع وقت به حساب آموزشگاه واریز خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اهمیت محدوده جغرافیایی در هنگام ثبت‌نام، اظهار داشت:  به منظور رعایت محدوده جغرافیایی، در زمان ثبت‌نام علاوه بر قولنامه، ارائه تصویر سند موجر نیز الزامی است.

وی گفت: در مدارس نمونه دولتی هزینه کلاس‌های فوق برنامه با پیشنهاد انجمن اولیاء و مربیان و تصویب در شورای آموزش و پرورش مشخص می‌شود.

پورداود انجام هرگونه مصاحبه، آزمون ورودی و تعیین شرط معدل برای ثبت‌نام در مدارس را ممنوع خواند و افزود: زمان حضور مدیر و عوامل اجرایی در فصل ثبت‌نام بر اساس ماده 96 آئین نامه اجرایی آمده است.

وی با اشاره به ثبت‌نام دانش‌آموزان دیرآموز و تلفیقی – فراگیر، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام دانش‌آموزان تلفیقی فراگیر در مدارس عادی پس از تأیید آموزش و پرورش کودکان استثنایی بدون رعایت محدوده جغرافیایی صورت می‌گیرد. 

 

انتهای پیام/ج

ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از هشتم خرداد ماه انجام می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.