تیم ملی پارا تیر و کمان در غیاب سمیه عباسپور در رقابت‌های جهانی چک شرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛  تیم ملی پارا تیر و کمان کشورمان که برای حضور در بازی‌های پارآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی آماده می‌شود، ابتدای تیرماه برای کسب آمادگی بیشتر در رقابت‌های جهانی چک شرکت می‌کند.

سمیه عباسپور که تجربه حضور در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو را دارد و در رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال نقره تیمی شده است به دلیل تشدید آسیب دیدگی شانه سمت راست خود با تصمیم کادر پزشکی فدراسیون جانبازان و معلولین از لیست نفرات اعزامی به رقابت‌های جهانی حذف شد.

قرار شد عباسپور با تصمیم کادر فنی تیم ملی و پزشکان به فیزیوتراپی و تمرین زیر نظر مربیان بپردازد تا بدون مشکل در بازی‌های پارآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی شرکت کند.

مجید کهتری سرمربی تیم ملی پارا تیر و کمان کشورمان ضمن تائید این موضوع به خبرنگار ما گفت: رقابت جمهوری چک در مقایسه با بازی‌های پارآسیایی اندونزی از اهمیت کمتر برخوردار است و به همین دلیل در جلسه‌ای که با پزشکان و مسئولان فدراسیون جانبازان و معلولین داشتیم تصمیم گرفتیم عباسپور به درمان مصدومیتش بپردازد تا برای رقابت‌های آسیایی آماده‌تر باشد.

او ادامه داد: امیدوارم هر چه زودتر عباسپور به شرایط ایده آل خود برگردد و همراه با تیم در بازی های 2018 جاکارتا حضور داشته باشد چرا که این بازی ها در کسب سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو مور است.

تیم ملی پاراتیروکمان کشورمان هشتم تیرماه با حضور ۱۴ ملی پوش راهی مسابقات جهانی می‌شود و در هر دو بخش مردان و بانوان با حریفان خود به رقابت می‌پردازد.

انتهای پیام/

حضور تیم ملی پارا تیر و کمان در رقابت های جهانی چک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار