رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان اردبیل گفت: در سال گذشته بیش از 2 هزار برنامه توسط هیأت ورزش های همگانی استان اردبیل انجام شد.

مرتضی تاج‌مهر، رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار کرد: در سال گذشته توسط هیأت ورزش‌های همگانی استان اردبیل بیش از 2 هزار برنامه در بین اقشار مختلف مردم انجام پذیرفت.

وی افزود: برنامه‌های انجام پذیرفته در حوزه ورزش همگانی اردبیل در برخی از بخش‌ها نسبت به سال گذشته از افزایش صد در صدی خبر می‌دهد.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان اردبیل تصریح کرد: برگزاری جشنواره‌های مختلف از جمله گلگشت‌های خانوادگی و طبیعت‌گردی، جشنواره بازی‌های کودکان، مسابقات دوچرخه‌سواری همگانی، برگزاری منظم و مستمر همایش‌های پیاده‌روی و جشنواره تندیس یخی و آدم‌برفی از جمله برنامه‌های درنظر گرفته شده در طول سال توسط این هیأت ورزشی است.

تاج‌مهر به برگزاری بیش از 150 جشنواره گلگشت خانوادگی در طبیعت اشاره کرد و گفت: بیش از 30 دوره آموزش مربیگری و داوری نیز در کارگاه‌های مختلف در حوزه ورزش‌های همگانی توسط این هیأت ورزشی در نظر گرفته شده بود که در محورهای مورد نظر اجرایی شد.

انتهای پیام/ع

برگزاری برنامه های ورزش همگانی در اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.