رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان گفت: باشگاه پرسپولیس به پرداخت ۱۷۰ هزار دلار به گابریل از سوی فیفا محکوم شده است.

روزبه وثوق احمدی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره شکایت گابریل از باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: فیفا 2 ، 3 روز قبل رای پرونده شکایت گابریل را صادر کرد و باشگاه پرسپولیس به پرداخت 170 هزار دلار محکوم شده است و این باشگاه ظرف 21 روز می تواند به دادگاه CAS شکایت کند.

او ادامه داد: باشگاه پرسپولیس مدعی است که پول گابریل را به وکیلش داده است اما او این مبلغ را به این بازیکن نداده است و با وکیل گابریل اختلاف دارند

وثوق احمدی تصریح کرد: اگر باشگاه پرسپولیس به رای فیفا طی 21 روز آینده به دادگاه CAS شکایت کند در آن صورت جای نگرانی نیست چرا که رای صادر شده تعلیق می شود و مشکلی برای این باشگاه به وجود نمی آید.

رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان بیان کرد: پرداخت نکردن مطالبات گابریل و اعتراض نکردن به رای فیفا در مدت زمان مقرر عواقب بدی برای پرسپولیس دارد و احتمال کسر 6 امتیاز از این باشگاه وجود دارد.   

او درباره وضعیت پرونده گولچ اظهار کرد:  باشگاه پرسپولیس تا پایان وقت اداری امروز مهلت پرداخت مطالبات گولچ دارد و این باشگاه  در صورت پرداخت نکردن  طلب این بازیکن با کسر امتیاز مواجه می شود. البته پرداخت طلب گولچ در 2 ، 3 روز آینده منوط به توافق رسمی با این بازیکن است.

انتهای پیام/

اظهارات وثوق احمدی درباره شکایت گابریل از باشگاه پرسپولیس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.