رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناوه گفت: طرح ممنوعیت عرضه کیسه‌های پلاستیکی در نانوایی‌های این شهرستان یکی از اهداف کارگروه کمیسیون آرد ونان است که اجرا و تاکنون حدود ۶۰ درصد محقق شده است.

حذف کیسه پلاستیکی در نانوایی‌های گناوه اجرایی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، محمدحسین داریونی روز دوشنبه گفت: استفاده از کیسه‌های پلاستیکی در هنگام خرید نان معایب و اثرات سوء زیست محیطی و بهداشتی برجا می‌گذارد.

وی اضافه کرد: دیر تجزیه شدن و بازیافت آن و بروز انواع بیماری ها، سرطان‌ها و امراض گوارشی از عمده معایب و زیان‌های استفاده از پلاستیک در زمان خرید و نگهداری نان است.

وی اظهارکرد: به تمامی نانوایی‌های گناوه بصورت مکتوب ابلاغ شده در زمان عرضه و نگهداری نان از کیسه پلاستیکی استفاده نکنند و درصورت مشاهده تخلف و جمع آوری خواهد شد.

داریونی گفت: جایگزین کردن کیسه‌های پارچه‌ای به جای پلاستیکی در دستور کار کارگروه کمیسیون آرد ونان شهرستان قرار گرفته است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناوه بیان کرد: در بازرسی از نانوایی‌های این شهرستان که در ماه مبارک رمضان بصورت مستمر انجام می‌شود، حذف کیسه‌های پلاستیکی بصورت ویژه دنبال می‌شود.

وی گفت: در بازدید‌های صورت گرفته از ۱۶ واحد نانوایی در ماه رمضان هشت پرونده تخلف تشکیل و سهمیه آرد یک واحد نیز بدلیل پایین بودن کیفیت نان قطع شد.

داریونی افزود: حذف قطع سهمیه آرد بهترین راهکار برای برخورد با نانوایی‌های متخلف است.

انتهای پیام/م

کیسه پلاستیکی در نانوایی‌های گناوه حذف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.